loading...
عشق ما پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
✘ zahra بازدید : 4321 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (3)

 

ببخشید چندوقته خیلی کم میام نت

فعلا درگیر یه سریال جدیدم که دارم می بینم و فرصت نمی کنم خیلی بیام سراغ وبم

اومدم سریالو معرفی کنم تا شاید شما هم بخواین ببینین

 

سریال فوق العاده دیدنی و جذاب

the vampire diaries

 

واقعا معرکه س... بخواین دانلود کنین زیرنویس فارسی داره. زیر نویسشم خیلی قویه. کاملا متوجه میشین قضیه چیه

برای کسایی هم که دنبال فیلم زبان اصلی توپ می گردین اتفاقا زبانش عالیه.

به نسبت تلفظاشون خیلی خوبه و اگه یه کم بلد باشین کاملا میگیرین چی میگن

فعلا بدرود.. برم ببینم چی میشه بقیه ش

 

پ.ن: خودمونیم خیلی از قیافه آقایون خوشم نمیاد اما استیفن تو این فیلم خوشگله ها{#17}

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط zobar2020 در تاریخ 1391/07/29 و 8:08 دقیقه ارسال شده است

زهرا خانم خیلی وقت پیش ها بهت گفتم این پرسپولیس ....پرسپولیس نیست الکی وقتت رو هدر می دی......حالا که دیدی حق با منه...... خوب این پرسپولیس الان باید ازش حمایت کرد ..حالا به خاطر علی کریمی تیمتو ول کردی ...یه چیز بهت بگم نتایج ضعیف تیم پارسال و امسال پرسپولیس زیر این علی کریمیه من دوسش دارم اما وقتی که در خدمت تیم باشه ...علی کریمی خودشو تو تیم مربی میدونه به حرف کسی هم گوش نمی ده پارسال صدای دنیزلی رو در اورد الان هم ژوزه بابا علی کریمی یه بی نظم تمام عیار است خیلی حاشیه دارد تو استیل اذین ...پرسپولیس وغیره پس بی خودی از علی اقا حمایت نکن ...یکم اروپایی فکر بکن ...یه نفر رو به تیم ترجیح نده ...البته بهت حق میدم ایرانی ها خیلی احساسی عمل می کنند ....اینو بهت میگم که سایتت از اون جذابیت و گرمی قبلی افتاده ...... در ضمن اگه تونستی بیا یاهوو کارت دارم.....مرسی خبرم بده شب میای ...الان میای من هستم
zo0obar2020@yahoo.com
این ایمیل منه جدیده

این نظر توسط saiideh در تاریخ 1391/07/20 و 15:21 دقیقه ارسال شده است

سلام.

مر30 عزیز دلم.

آره دیگه، مجبورم دیر به دیر بیام. شرمندتم به خدا . . .

می گم عجب نامه ی قطوری واست نوشتما، نه؟!؟

چه می دونم معلممون چش شده. اعصاب واسمون نذاشته . . .

همه ازدواج می کنن یکیشم این.

والا اولین باره چنین چیزی می بینم.

قبلانا هرکی نمی تونس تو کلاس واسه درسو پرسشو

اینا نظر بده من یکی می تونستم. واسم یه فرقی قائل می شد.

ولی امسال هنو اظهار نظر نکرده می گه هر چی من بگم دُرُسته.

حالا اونو ولش کن. کم گرفتاری داشتیم، اینم اومد روش.

راستی منم رفتم عضو شدما...

ولی نمی دونم چرا هیچ خبری نی. راستی این آلبومش پَ کِی میاد؟!؟

مر30 از بابت بخش سوتی ها . . .

قربونت عزیزم .

شکلک

این نظر توسط saiideh در تاریخ 1391/07/19 و 19:49 دقیقه ارسال شده است

سلام.

خوبی زهرا جونم؟!؟

دانشگاه خوش می گذره؟!؟

باید فیلم قشنگی باشه.

یادش بخیر، تابستون کتابشو داشتم می خوندم که دیگه

نشد ادامه بدم ببینم تهش چی می شه. به گمونم اسم

دختره النا بود. شایدم الینا.

برو بچی که دیدن همشون عاشق استیفن شده بودن.

البته تلفظ دقیقشو نمی دونم.

یه عده می گن استفان یه عده می گن استیفن.

الان که انقد درس رو سرم ریخته وقت ندارم یه دل سیر بیام نت.

یا لااغر یه ایمیلی واسه دختر خاله هام بفرستم.

آخه از هر دوتاشون دورم. یکیشون دامغان دانشگاه می ره

یکیشونم بابل.نا سلامتی اونا یه دونه دختر خاله بیشتر ندارن

که البته اونم منم...شکلک

وای چقد حرف زدم.

فک کنم کنکورو که بدم نصف بار زندگی از روم برداشته

بشه.تازه فهمیدم تابستون یه ماه باید برم سر کار.

اونم واسه کار آموزی.

زهرا جونم تو رو خدا دعا کن یه آشنایی چیزی گیر بیارم

بتونم از زیر این کار آموزیه در برم. یه دبیر داریم واسه

چنتا از درسای تخصوصیمون. پارسال خیلی خیلی آدم

پایه ای بود.ولی امسال که اومد دیدیم ازدواج کرده.

نمی دونی، یه جوری خودشو می گیره که نگو . . .

پارسال یه دبیر داشتیم که بلانست شما عین خر ازمون

کار می کشیدو ما هم شکایت اونو پیش این میاوردیم.

ولی امسال این از اون بدتر شده. خداوکیلی نمی دونیم شکایت

اینو پیش کی ببریم. واقعا ازدواج باعث می شه آدما انقد

عوض شن؟!؟ آخه این چه وضعشه؟!؟

انقد دلم پره که نگو . . .

شکلک

شکلک

یک ساعت تمام وقت گذاشتم تو چت رم

نوشتم یه دفعه رفت.

انقد عصبانیو ناراحتم که حد نداره.

زهرا جونم، یه قسمتی هم واسه سوتی ها

دُرُس کن عزیزم.

شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدوم تیمی؟؟
    بازیکن محبوبتون؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 223
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 198
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,131
  • بازدید ماه : 921
  • بازدید سال : 5,817
  • بازدید کلی : 395,144
  • کدهای اختصاصی
    Online User

    ابزار هدایت به بالای صفحه