loading...
عشق ما پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
✘ zahra بازدید : 2756 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

  • احسان حدادی پرتابگر باشگاه پرسپولیس در مسابقات جام تارتو استونی به مقام اول دست یافت.


    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ احسان حدادی نایب قهرمان المپیک لندن که در مسابقات داخلی و بین المللی تحت قرارداد با باشگاه پرسپولیس است، پس از کسب مقام سوم رقابت های جام ارگو استونی در رقابت های بین المللی جام تارتو شرکت کرد و به مقام قهرمانی دست یافت.

    حدادی در این مسابقات با پرتاب 61:82 اول شد و مارتین ماریس از کرواسی به عنوان نایب قهرمانی رسید. در این رقابت ها الکساندر تامارس نفر سوم المپیک آتن، به مقام پنجم رسید.

    حدادی پس از حضور در مسابقات جام ارگو و تارتو که در استونی برگزار شد، بامداد پنجشنبه به تهران بازگشت. حضور حدادی با پیراهن پرسپولیس از جمله نکات مورد توجه قهرمانان پرتاب دیسک جهان و مسئولین برگزاری مسابقات بود، به طوری که آنها درباره نام پرسپولیس که روی پیراهن حدادی درج شده بود، سوالاتی از وی می پرسیدند.

✘ zahra بازدید : 1079 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (0)

  • سيامند رحمان دارنده مدال طلاي رقابت‌هاي پارالمپيك لندن و قوي‌ترين مرد جهان با باشگاه پرسپوليس به توافق رسيد.


    محمد رويانيان ضمن تاييد اين خبر در گفتگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس افزود: پيش از اين اعلام كرده بوديم كه در راستاي توسعه باشگاه و فعاليت در رشته‌هاي مختلف ورزشي قطعا در ورزش جانبازان و معلولان نيز تيمداري خواهيم كرد. در همين راستا وقتي امروز از طريق روابط عمومي باشگاه در جريان مصاحبه آقاي سيامند رحمان دارنده مدال طلاي پارالمپيك لندن قرار گرفتم براي مذاكره و توافق با ايشان اقدام كرديم. بسيار خوشحالم كه فردي مثل سيامند رحمان با صراحت از علاقه خود به پرسپوليس سخن گفته، اين نكته نشان‌دهنده ميزان علاقه ايشان به پرسپوليس و همچنين فراگير بودن محبوبيت اين باشگاه مردمي دارد. البته بنده پيش از اين نيز در نظر داشتم در صورت اينكه رحمان با باشگاه يا اسپانسري قرارداد نداشته باشد با او مذاكره كنم تا اين قهرمان افتخارآفرين تحت قرارداد با پرسپوليس باشد.

    رويانيان درباره توافقات انجام شده با قوي‌ترين مرد جهان گفت: مذاكرات انجام شده و با ايشان به توافق رسيده‌ايم كه قرارداد سه ساله‌اي به امضا برسد. بر اساس اين قرارداد آقاي رحمان در رقابت‌هاي قهرماني كشور، قهرماني آسيا و قهرماني جهان تحت قرارداد باشگاه پرسپوليس خواهد بود و اين قرارداد به محض سفر ايشان به تهران به امضا طرفين خواهد رسيد.

    رويانيان در پايان گفت: سيامند رحمان عزيز ماست و ما افتخار مي‌كنيم كه ايشان خود را از علاقه‌مندان پرسپوليس مي‌دانند. باشگاه پرسپوليس قطعا در ساير رشته‌هاي ورزشي جانبازان و معلولان نيز فعاليت خواهد كرد.

✘ zahra بازدید : 1268 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (5)

 

وای چرا امشب اینجوری بازی می کننناراحت

این همون تیمه که همه رو 3-0 برد؟؟؟

گمونم نقره رو باید دریابیم تا اینم از دست نرفته

بابا این بوسنی عجب ...

بیخیال همین نقره هم خیلیه... خدارو شکر

 

 

پ.ن: خب نقره گرفتن و تمام

نمیدونم چی شده همه دارن میرن...

فاطیما و آیدا که نیستن اصن خیلی وقته... متفکر

سانازم به خاطر کنکورش داره میره

ساناز جونم موفق میشی میدونم ماچ

مهرشاد که اصن معلوم نیس چی شده بی خبر وبشو حذف کرده رفته

داداش مهرشاد شمام خدافظ هرجا هستی...

 

سعیده جونم... تو نری یه وقت تنها بمونم دل شکسته

 

 

فقط خدا بهم رحم کنه با این وضعم شهرستان قبول شم چیکا می خوام بکنم....نگران

 منم که داغون ...

✘ zahra بازدید : 2308 جمعه 17 شهریور 1391 نظرات (4)

 

 

 

  تیم ملی والیبال ایران تنها یک ست تا لیگ جهانی فاصله دارد.

 تیم ملی والیبال ایران با شکست دادن ژاپن، امید زیادی به کسب سهمیه لیگ جهانی پیدا کرد. ملی‌پوشان والیبال ایران امشب در دیدار با ژاپن، با نتیجه سه بر صفر برنده شدند و حالا تنها یک ست دیگر با کسب سهمیه لیگ جهانی فاصله دارند. ملی‌پوشان ایران در مسابقه اول خود با ژاپن که در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار شد، در سه ست پیاپی با نتایج 25 - 19، 25 - 14 و 25 - 23 به پیروزی رسیدند.
شاگردان ولاسکو دومین دیدار خود با ژاپن را یکشنه 19 شهریور برگزار می‌کنند. ایران اگر در این دیدار تنها در یک ست هم برنده شود، به لیگ جهانی صعود می‌کند.

✘ zahra بازدید : 2445 جمعه 17 شهریور 1391 نظرات (0)

  • احسان حدادی در مرحله آخر لیگ دو و میدانی در پرتاب دیسک با پرتاب 62/82 عنوان قهرمانی لیگ کشور را بدست آورد.


    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛  نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک 2012 در مرحله آخر از لیگ دو و میدانی در پرتاب دیسک با پیراهن پرسپولیس به مقام قهرمانی رسید.

    مرحله پایانی لیگ دو و میدانی عصر امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آفتاب برگزار و احسان حدادی با نام پرسپولیس و در حضور محمد رویانیان، مسئولان باشگاه و همچنین حضور پر شور هواداران پرسپولیس، با پرتاب 62/82 به مقام قهرمانی دست یافت.

    نایب قهرمان المپیک لندن اولین قهرمانی خود را با پیراهن پرسپولیس کسب کرد. حدادی با شش پرتاب به ترتیب؛ 60/89، 61/62، 62/28، 62/77، 61/79 و 62/82 و با اختلاف نسبت به حریفان، به قهرمانی رسید.

 

حاشیه اتفاقات بازی در ادامه مطلب

✘ zahra بازدید : 655 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (1)

احسان پرسپولیسی

 



نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن فردا(پنجشنبه) براي نخستين بار با لباس سرخ رنگ پرسپوليس در ليگ دووميداني ايران شركت خواهد كرد. مسابقه‌اي كه خودش اميدوار است محبوبيت اين باشگاه پرطرفدار، تماشاگران را به ورزشگاه دووميداني آفتاب انقلاب بكشد. حدادي مي‌گويد از حضور تماشاگران و طرفدارانش انگيزه مي‌گيرد.

 

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، احسان حدادی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: قرار بود روز جمعه در مرحله آخر مسابقات لیگ جهانی الماس شرکت کنم، اما با توجه به برگزاری مسابقات لیگ دوومیدانی ایران در روز پنجشنبه و عدم موافقت فدراسیون دوومیدانی با تغییر زمان این مسابقات عملا این امکان وجود نداشت که پنجشنبه در ایران مسابقه دهم و جمعه هم در بروکسل. در مجموع پس از مشورت با مسئولان باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفتم در لیگ دو و میدانی شرکت کنم و امیدوارم بتوانم در حضور هواداران پرسپولیس پرتاب خوبی داشته باشم.

 

حدادی تصریح کرد: دو سال بود که در لیگ دو و میدانی ایران حضور نداشتم. متاسفانه در این دو سال تیمی نبود که قراردادی با من ببندد و از نظر مالی خواسته های بنده که منطقی و معمولی هم بود را بپذیرد، اما خوشبختانه باشگاه پرسپولیس با مدیریت آقای رویانیان این طلسم را شکست و من خوشحالم که در کشورم مسابقه می دهم. متاسفانه بنده فقط سالی یک بار و آن هم در مسابقات قهرمانی کشور در ایران به میدان می رفتم. این خیلی بد بود که مدام در خارج از ایران مسابقه دهم اما شرایط حضورم در ایران فراهم نباشد و حالا خوشحالم که در کشورم و پس از دو سال در مسابقات لیگ شرکت می کنم.

 

قهرمان بازی های آسیایی گوانگجو درباره وضعیتش در لیگ ایران گفت: برادران صمیمی هم فردا در مسابقات شرکت می کنند. محمد صمیمی نایب قهرمان بازی های آسیایی است و محمود صمیمی هم دارنده مدال طلای ارتش های جهان. این نشان می دهد که آنها ورزشکاران مطرحی هستند که برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

 

پرتابگر پرسپولیس درباره انتظارش از هواداران پرسپولیس گفت: من مخلص آنها هم هستم و انتظار خاصی هم ندارم. از وقتی هم به پرسپولیس آمده ام لطف و محبت آنها شامل حال بنده شده و هر جا که می روم ابراز لطف کرده و حمایتم می کنند. من قبل از پیوستن به پرسپولیس هم علاقه ام به این باشگاه کتمان نکرده بودم و حالا امیدوارم که روز پنجشنبه شاهد حضور هواداران پرسپولیس باشیم. حضور آنها به من انگیزه می دهد. بنده در مسابقات المپیک در حضور 80 هزار تماشاگر مسابقه دادم. در مسابقات لیگ جهانی الماس و جایزه بزرگ هم شاهد حضور انبوه تماشاگران هستیم. حالا خیلی خوب می شود که برای اولین بار در ایران سالن آفتاب که گنجایش پنج هزار نفری دارد پر شود. من می دانم که هواداران پرسپولیس علاقه ویژه ای به فوتبال دارند اما امیدوارم آنها پنجشنبه تنهایم نگذارند و بیایند و از دو و میدانی هم لذت ببرند. حضور هواداران پرسپولیس قطعا برای سایر ورزشکاران هم جذاب است.

 

احسان حدادی در پایان گفت: پس از مسابقات لیگ دو و میدانی عازم استونی می شوم تا در مسابقات جایزه بزرگ با نام پرسپولیس به میدان بروم. من امیدوارم که بتوانم انتظارات هواداران پرسپولیس و جامعه ورزش را برآورده کنم و بار دیگر از حمایت های باشگاه پرسپولیس و شخص آقای رویانیان کمال تشکر و امتنان را دارم.

 

مسابقات لیگ دو و میدانی باشگاه های کشور فردا از ساعت 17 در سالن آفتاب تهران واقع در خیابان دماوند، چهارراه خاقانی، میدان چایچی، روبروی فروشگاه رفاه برگزار می شود. مسابقات پرتاب دیسک هم از ساعت 17:30 آغاز خواهد شد.


✘ zahra بازدید : 2359 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (0)

  • مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس با صدور پيامي افتخار آفريني ورزشكاران ايراني در رقابت‌هاي پارالمپيك لندن را تبريك گفت.


    به گزارش سايت رسمي باشگاه پرسپوليس؛ در پيام محمد رويانيان آمده است: كسب سه مدال طلا توسط علی حسینی، مجید فرزین و زهرا نعمتی و همچنين یک مدال نقره توسط عبدالرضا جوکار را صميمانه از طرف خودم و هواداران ميليوني پرسپوليس به اين قهرمانان معلول و جانباز ايراني تبريك می گویم.

 

✘ zahra بازدید : 920 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (1)

 

 

 

احسان حدادی کسب مدال نقره پارالمپیک لندن را به مهرداد کرم زاده ورزشکار مدال آور ایران تبریک گفت.احسان حدادی گفت: لحظاتی پیش با خبر شدم آقای کرم زاده ورزشکار توانمند کشورمان در رقابت های دو و میدانی پارالمپیک لندن، ماده پرتاب دیسک مدال نفره را کسب کرد. من از افتخاری که توسط این قهرمان به دست آمد بی نهایت خوشحال شدم و آن را به خود او و مردم ایران صمیمانه تبریک می گویم.

وی ادامه داد: به اعتقاد من او کار بزرگی انجام داده است و بنابر پیشنهاد باشگاه پرسپولیس در نظر دارم اگر در زمان بازگشت وی به کشور در ایران باشم حتما با حضور در فرودگاه به استقبال وی بروم. در غیر این صورت حتما به صورت حضوری به او تبریک خواهم گفت.

اولین مدال آور المپیکی دو و میدانی کشورمان با اشاره به رقابت های لیگ دو و میدانی اظهار کرد؛ روز پنجشنبه در مسابقات لیگ دو و میدانی کشور با پیراهن پرسپولیس به میدان می روم. دو سال بود که در مسابقات حضور نداشتم اما باشگاه پرسپولیس این فرصت را برای من بوجود آورد که در رقابت های داخلی و خارجی بدون هیچ دغدغه خاطری شرکت کنم که جا دارد از این بابت یک بار دیگر از لطف آقای رویانیان تشکر کنم.
امیدوارم ساعت 18 روز پنجشنبه در مسابقات لیگ دو و میدانی کشور در ماده پرتاب دیسک با حضور پررنگ هواداران پرسپولیس در سالن آفتاب شاهد رونق این مسابقات هم باشیم.


✘ zahra بازدید : 1478 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

 


  • مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس با صدور پيامي افتخار آفريني ورزشكاران ايراني در رقابت‌هاي پارالمپيك لندن را تبريك گفت.


     در پيام محمد رويانيان آمده است: كسب سه مدال طلا توسط نادر مرادي، جليل باقري و محسن كائيدي و همچنين دو مدال نقره توسط مهرداد كرم‌زاده و روح‌اله رستمي و درخشش خانم ساره جوانمرد كه با مدال برنز همراه بود را صميمانه از طرف خودم و هواداران ميليوني پرسپوليس به اين قهرمانان معلول و جانباز ايراني تبريك گفته و اميدوارم ساير ورزشكاران عزيز كه با شعار «توكل، تلاش و ميثاق با شهدا» در رقابت‌هاي پارالمپيك شركت كرده‌اند بتوانند پرچم مقدس جمهوري اسلامي ايران را در لندن به اهتزاز درآورند.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدوم تیمی؟؟
    بازیکن محبوبتون؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 223
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,055
  • بازدید ماه : 845
  • بازدید سال : 5,741
  • بازدید کلی : 395,068
  • کدهای اختصاصی
    Online User

    ابزار هدایت به بالای صفحه