loading...
عشق ما پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
✘ zahra بازدید : 988 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (15)

 

مهاجم پرسپولیس با به ثمر رساندن سریعترین گل تاریخ پرسپولیس، سرخپوشان را برابر فجر سپاسی با یک گل پیش انداخت.
غلامرضا رضایی روی پاسی که کریم انصاری فرد به او داد، در حالی که هنوز ثانیه هایی از بازی بیشتر نگذشته بود، در میان غافلگیری حریف و همه حاضران در ورزشگاه، سریعترین گل تاریخ پرسپولیس را به ثمر رساند. او تا اینجا سریعترین گل این فصل لیگ را به ثمر رسانده است.

✘ zahra بازدید : 1867 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (1)

 

لیگ برتر - پرسپولیس در یکی از بهترین بازی های فصلش توانست با درخشش غلامرضا رضایی فجر سپاسی را در شیراز شکست دهد.

به گزارش خبرآنلاین ؛ پرسپولیس که از بازی با فجرسپاسی رسما به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس نشسته است در بازی افتتاحیه چمن جدید حافظیه توانسته است در 26 دقیقه با دو گل از فجر سپاسی و سرهنگ یاوری پیش باشد. غلامرضا رضایی در ثانیه 22 بازی بود که سرخپوشان را پیش انداخت. در دقیقه 20 بازی یک خطای مشکوک روی غلامرضایی رخ داد که به نظر پنالتی می رسید و در دقیقه 26 بازی هم این کریم انصاری فرد بود که توانست روی یک فرار از عمق گل دوم تیمش را بزند.

پرسپولیس در 3 بازی اخیرش با یحیی 10 گل زده است و البته آنها هفته قبل جلوی نفت آبادان هم همین قدر توفانی شروع کردند اما نیمه دوم افتی مشهود داشتند و بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید. پرسپولیسی ها در ادامه بازی در نیمه اول ، همچنان تیم برتر میدان بودند. محمد نوری و کریم انصاری فرد در ادامه بازی دو موقعیت خوب دیگر را هم در این نیمه از دست دادند. نکته جالب بازی صحنه اعتراض گل محمدی بود به داوری که خشم محسن قهرمانی باعث شد تا گل محمدی دیگر حتی سمت خط زمین هم نرود!

در نیمه دوم هم این پرسپولیس بود که بازی را در دست داشت و توانست فجر را در زمین خودش نگه دارد. اگرچه در این نیمه فجر توانست چند حمله نسبتا خوب داشته باشد اما پایان مسابقه ، برد پرسپولیس بود با همان دو گل ابتدای بازی. یحیی در این بازی هم تعویض های بازی با نفت را تکرار کرد اما این بار تیمش افت چندانی نداشت. پرسپولیس در این نیمه هم چند موقعیت خوب مثل توپی که انصاری فرد به تیر دروازه کوبید ، داشت. غلامرضا رضایی یار شیرازی پرسپولیس در شهرش بعد از مدت ها یک نمایش فوق العاده داشت. او یک گل زد ، پاس گل ساخت و بارها با استارت های خوبش بازی فجری ها را به هم ریخت.

✘ zahra بازدید : 2438 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (0)


جشن 34 سالگی علی کریمی در کمپ تیم ملی با حضور ستارگان و سوپر استارها برگزارشد

 

 

 پس از اخراج علی کریمی از پرسپولیس برخی اهالی هنر به حمایت از وی پرداختند که از جمله آنها مهناز افشار بود که در یادداشتی از وی خواست این شرایط را تحمل کند!

مازیار فلاحی نیز در یکی از کنسرت هایش با در دست گرفتن پیراهن شماره 8 پرسپولیس به حمایت از وی پرداخت

.

وی شب گذشته در مراسم جشن تولد علی کریمی که با تاخیر در حاشیه اردوی تیم ملی برگزار شد نیز حضور یافت و این بار در کنار کریمی پیراهن شماره 8 پرسپولیس که نام وی و کریمی روی آن حک شده عکس یادگاری گرفت.

مهدی رحمتی نیز در کنار این دو حضور یافت.

 

تولد

 

پیراهن مازیار فلاحی

 

عکس یادگاری

 

✘ zahra بازدید : 2917 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

برنده واقعی دعوت از جادوگر به مراسم بهترین ها که بود؟/ خلبان پرواز اماراتی: با افتخار می گویم علی کریمی در جمع ماست!

فوتبال ملی - «اینجا ایرباس 380 هواپیمایی امارات است. مفتخریم که در این پرواز علی کریمی یکی از کاندیداهای بهترین بازیکن آسیا در جمع مسافران ماست.»

فرهاد عشوندی: این شاید حسن ختام جالبی باشد برای سفر بی جایزه علی کریمی به مالزی. او که مسئولان فرودگاه امام خمینی به دلیلی شلوغی ورود همزمان 3 پرواز ورودی ناچار شدند تا در لحظه ورود به تهران از پاویون خارجش کنند و نگذارند حضورش در جمع مسافرین شلوغی فرودگاه را بیشتر کند. کریمی که دوست نداشت با لیدرها و سرپرست پرسپولیس روبرو شود و برای همین مسیر فرارش را خودش انتخاب کرد.
علی کریمی که اگر حضورش در این مراسم جایزه ای برایش نداشت اما هیجانی داشت برای مسئولان فوتبال آسیا تا با حضور دور از باور ایرانیان ساکن کوالالامپور ،  جشن شان را بیش از قبل باشکوه برگزار کند. از سالی که کایسوکه هوندا ستاره لژیونر ژاپنی به مراسم نیامد ، کنفدارسیون تصمیم گرفت تا این جایزه را فقط بین بازیکنان شاغل در آسیا تقسیم کند. اگرچه در این سال ها دفاع استرالیایی ، جبارف ، بازیکنی از عربستان و نمایندگانی از کره توانستند این جایزه را ببرند اما هیچ وقت کاندیدا ها از چهره های سرشناس فوتبال آسیا نبودند. بازیکنانی که مثل پارک ، هوندا ، کریمی ، مهدوی کیا ، دایی ، ناکاتا سامی الجابر یا ... چهره های بین المللی فوتبال آسیا باشند. بازیکن ایرانی از این لحاظ شاید مهمترین بازیکن 4 سال گذشته دعوت شده به مراسم باشد
حضور کریمی در مالزی اما بیش از خود او ، فرصتی بود مناسب برای خانواده های ایرانی ساکن در این کشور. استقلالی و پرسپولیسی . آ ساعت های مختلف از روز لابی هتل ماریوت پر بود از جمعیتی که می آمدند تا با او عکس یادگاری بگیرند. آنها که حتی تا پشت در سالن مراسم هم آمده بودند.
علی کریمی چطور به اینجا دعوت شده بود؟ او آیا بهترین بازیکن سال آسیاست؟ خودش قبل از همه می گوید:« این جایزه حق بازیکن کره ای بود .» کریمی که روزی گفته بود :« هیچ حسی از بردن جایزه بهترین بازیکن آسیا ندارم.» این بار حتی بودن در این مراسم برایش لطفی خدادادی بود. فوتبالی که شاید پایانش برایش تنها 6 ماه دیگر باشد در بدترین شرایط با این مراسم برایش شیرین می شد:« خوشحالم ؛ بودن در این جمع 3 نفره هم یک افتخار است. اینکه برای دومین بار در زندگی فوتبالی ام به این مراسم شدم ، آن هم در شرایطی که روزهای سختی داشتم. باید اعتراف کنم این ها همه اش لطف خداست.»
اما برنده حضور کریمی در این مراسم که بود؟ مسئولان آسیایی که دنبال هیجان خبری اش بودند ؟ کریمی که به این فرصت نیاز داشت ؟ طرفداران او که فرصت دیدنش را یافتند؟ یا... خطی آیا می توان کشید برای یک بازی« برد – برد»؟
فوتبالی که حتی به اندازه نپال هم در تعیین خط و مشی های آسیایی نقشی ندارد ، با تنها یکی از ستاره هایش کاری کرده بود که حتی دبیرکل سابق فیفا لب به تحسین بگشاید:« جالب است ، این همه مردم تان می ایند اینجا که با او عکس بگیرند؟ » این جمله شامپاین و حضورهای گاه و بی گاه مردم باعث شده بود تا عباس ترابیان بگوید:« کریمی پتانسیل تختی شدن را دارد.»
جمله ای از سر هیجان برای بازیکنی که با همه خصوصیات خوب فنی اش در تقریبا 15 سال گذشته به دلیل ناسازگاری هایش ، همیشه جنجال های مختلفی را به همراه داشته که آخرینش اتفاقات اخیر پرسپولیس است و تیم ملی. اتفاقاتی که شاید بسیاری از آنها به نام او نوشته شدند درحالی که او مقصر کاملش نبوده است.

بازیکنی که خودش هم در سال های پایانی فوتبالش فاصله گرفتن از روز های طلایی جوانی را قبول دارد اما هنوز هم اگر بتواند شرایط را کنترل کند می تواند مثل مهدوی کیا پایانی خوش برای فوتبالش رقم بزند. و بهترین حسن ختام می تواند چیزی باشد که خودش می گوید:« این جایزه مهم نیست. مهم رسیدن به جام جهانی است . کارمان سخت است اما اگر همه با هم کمک کنیم ، دور از دسترس نیست.»

✘ zahra بازدید : 1398 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

 

کریمی انتخاب کئون به عنوان بهترین بازیکن آسیا را به او تبریک گفت.

به گزارش خبرآنلاین؛علی کریمی پس از انتخاب لی کئون به عنوان بهترین بازیکن آسیا گفت:«این افتخار را به او تبریک می گویم.حق به حق دار رسید.من این مراسم را در خاطرم نگه می دارم،چون هرگز فکرش را نمی کردم که در جمع سه بازیکن برتر سال 2012 قرار بگیرم.»
کریمی این را گفت و ادامه داد:«اگر من هم حق انتخاب داشتم قطعا به کئون رای می دادم.» او در پاسخ به این سوال که چه پیغامی برای مردم دارید این واکنش را نشان داد:«من از همه آنها تشکر می کنم.به خصوص ایرانی هایی که در مالزی هستند.آنها من را شرمنده خودشان کردند.امیدوارم بتوانم محبت های همه مردم را جبران کنم.»
کریمی ضمن تبریک به کفاشیان در مورد جایزه ای که به فدراسیون ایران رسید گفت:«به ایشان تبریک می گویم.همه باید کمک کنیم تا کفاشیان و فدراسیونش بتوانند روزهای بهتری داشته باشند.امروز دیدیم که ژاپنی ها همه جوایز را درو کردند.امیدوارم روزی برسد که ایران بتواند تمام این عناوین را به دست بیاورد.»
بازیکن ملی پوش ایران در پایان درباره شرایط ایران و بازی های این تیم در مرحله انتخابی جام جهانی هم حرف زد و گفت:«باید جبران مافات کنیم و بتوانیم امتیازهایی را که از دست داده ایم را دوباره جمع کنیم.ما با صعود به جام جهانی می توانیم پاسخ محبت های مردم را بدهیم.»

✘ zahra بازدید : 797 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

فوتبال جهان - محمد پس از دریافت جایزه اش آن را به همه مردم عراق تقدیم کرد.عکس:محمد نصیری

محمد بازیکن جوان عراقی توانست به عنوان بهترین بازیکن جوان فوتبال آسیا دست پیدا کند.این اتفاق در حالی افتاد که در همین بخش شیمیتا هم بهترین فوتبالیست در قسمت زنان شد.
محمد قبل از مراسم با در خواست از علی کریمی از او خواست تا با هم چند عکس یادگاری بگیرند.کریمی هم برای دقایقی با این بازیکن حرف زد و برایش آرزوی موفقیت کرد.محمد پس از دریافت جایزه اش آن را به همه مردم عراق تقدیم کرد.
پس از این اتفاق،مراسم انتخاب بهترین بازیکن خارجی برگزار شد که این جایزه به سیلوا رسید که در لیگ کویت بازی می کند.در این بخش سزار هم جزو یکی از کاندیدا بود.

✘ zahra بازدید : 573 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

[تصویر:  IMAGE634897907240126240.jpg]


لی کئون هو بهترین بازیکن آسیا می‌شود
 
بازیکن تیم فوتبال هیوندای کره به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به مالزی؛ با این که علی کریمی به جمع سه بازیکن برتر آسیا در سال 2012 رسیده اما او به عنوان بهترین بازیکن قاره معرفی نخواهد شد. لی کئون هو بازیکن کره ای تیم هیوندای به عنوان بهترین بازیکن آسیا معرفی خواهد شد. البته علی کریمی هم در مراسم امروز روی سن می رود اما او به عنوان نفر سوم معرفی خواهد شد. ژنگ ژی بازیکن چینی تیم گوانگژو هم به عنوان نفر دوم معرفی می شود.
امروز تعداد زیادی از ایرانی های مقیم مالزی به هتل محل اقامت کریمی رفته بودند و به او می گفتند: «تو بهترینی و باید به عنوان بهترین بازیکن آسیا معرفی بشوی.» علی کریمی هم در جواب آن ها گفت: «هر چه خدا بخواهد. اگر اول نشوم، همین که به اینجا دعوت شدم و شما را دیدم، خوشحالم.»

✘ zahra بازدید : 830 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

 چه با این جایزه و چه بی آن باید به جام جهانی برویم و مردم را شاد کنیم

فوتبال ملی - علی کریمی می گوید خیلی خوشحال است که به میان 3 بازیکن برتر آسیا رسیده اما امیدوار است نتایج طوری رقم بخورد که تیم ملی به جام جهانی برود و مردم شاد باشند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به مراسم انتخاب بهترین های آسیا ؛ علی کریمی نامزد ایرانی بهترین بازیکن سال آسیا در شروع حرف هایش در کنفرانس مطبوعاتی قبل از مراسم گفت:« من امیدوارم فردا شب کسی که بیشترین حق را دارد به این جایزه برسد. خود من از این که میان 3 نامزد نهایی قرار گرفتم ، خیلی متعجب شدم. به خصوص با نتایجی که این اواخر گرفتیم اما این اتفاق مهمی است و خیلی خوشحالم که اینجا هستم.»
خبرنگاری کره ای از علی کریمی و ژنگ ژی چینی پرسید که چطور می شود سال ها در بهترین سطح فوتبال دنیا بازی کرد؛ علی در پاسخ به این سئوال گفت:« من فکر می کنم تمرین و تلاش مهمترین عامل است . اینکه بتوانی خودت را در بالاترین سطح نگه داری. من در این سال های پایانی فوتبالم هم به خواست خودم به ایران برگشتم ، امیدوارم بتوانم تجربه ام را به فوتبال مان بیاورم. »
خبرنگاری ایرانی از کریمی پرسید روزی گفته بودی علی دایی را خدا بغل کرده اما انگار هر بار شرایط برایت سخت می شود ، به یکباره کمکی الهی فوتبالت را تغییر می دهد ، مثل شالکه از استیل آذین و حالا بعد از اختلاف با پرسپولیس ، به این مراسم دعوت شدید. کریمی در پاسخ به این سئوال گفت:« بدون شک همین طور است. خود من به خصوص با نتایجی که گرفته بودیم و با شرایطی که در پرسپولیس داشتم ، فکرش را نمی کردم این اتفاق برایم بیفتد اما الان خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاده است. فکر می کنم اگر اتفاقی برای هر یک از ما می افتد و به موفقیتی می رسیم همه ناشی از لطف خداوند است و من هم مثل اقای دایی لطف خداوند شامل حالم شده. »
کریمی در پاسخ به سئوال خبرآنلاین درباره اینکه این عنوان او کام تلخ فوتبالدوستان ایرانی را چقدر شیرین می کند هم گفت:« راستش حقیقت این است که نتایج اخیر تیم ملی بخصوص در مقدماتی جام جهانی باعث دلخوری مردم شده اما با اینکه کارمان سخت شده ، نباید فکر کرد که همه چیز تمام شده ما هنوز هم شانس داریم. البته امیدوارم با اینکه شانس بردن جایزه برای من هم مثل دیگر دوستان خوبم است اما بتوانم اگر این جایزه بدست آمد کمی خاطر مردم را شاد کنم و مهمتر اینکه همه با هم تلاش کنیم تا با رفتن به جام جهانی خاطر مردم را شاد کنیم.»
کریمی همچنین از دو نامزد دیگر برای تمجیدهای شان نسبت به او تشکر کرد. او درباره مراسم بهترین های آسیا هم گفت:« این مراسم باید با حضور همه کاندیدا ها برگزار شود چون چشم همه دنیا به اینجاست . همه بازیکنان آرزو دارند تا در دوران فوتبال شان اقلا یک شب در این مراسم حاضر باشند. هرچه جشن با حضور همه بهترین ها باشد بیشتر دنیا به آن توجه می کند.»
علی باری دیگر تکرار کرد:« وقتی اسمم بین یکی از 5 نفر برتر قرار گرفت ، شوکه شدم اما این اتفاق افتاده بود و من خوشحالم.»
او در پایان هم در گفت و گو با واحد مرکزی خبر درباره اینکه اگر جایزه را ببرد باید مجسمه اش ساخته شود گفت:« این همه دانشمند و انسان زحمتکش در کشو داریم که بی ادعا کارشان را انجام می دهند. اگر قرار باشد چنین کاری انجام بشود باید برای آنها انجام شود نه من.»
او درباره پایان فوتبالش هم گفت:« هنوز که نمی دانم اما خیلی دوست دارم تجربیاتم در فوتبال را به بچه های خوب ایران آموزش دهم.»
 

✘ zahra بازدید : 372 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

 

فوتبال ملی - دو بازیکن رقیب با علی کریمی رقابت با او بر سر عنوان بهترین بازیکن آسیا را یک افتخار می دانند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین ؛ وقتی این دو بازیکن با این سئوال خبرآنلاین از آنها روبرو شدند که:« رقابت بر سر عنوان بهترین بازیکن آسیا ، با علی کریمی که یک بار این جایزه را برده ، چقدر به ارزش این جایزه می افزاید » لب به ستایش از کریمی گشودند. ژان ژی چینی که سابقه بازی در اروپا را دارد و الان در تیم گانگژو کشورش بازی می کند می گوید:« این یک افتخار است که ما با علی کریمی رقابت می کنیم. علی یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ آسیاست. به هر حال فردا شب شب بزرگی است و بودن در کنار علی کریمی ، به این هیجان اضافه می کند. او یکبار این جایزه را برده و یکی از بهترین های تاریخ فوتبال آسیاست.»

بعد از او نوبت رسید به هوان لی کره ای که تیمش قهرمان آسیا شده و هیجان بازی در جام باشگاه های جهان را دارد . او که شانسش شاید کمی بالاتر از بقیه است گفت:« راستش علی کریمی اسمی بزرگ در فوتبال آسیاست. او و فوتبالش را از نوجوانی پیگیری می کردم. علی در کره محبوبیت زیادی دارد . او الگوی بچگی هایم بوده . نشستن در کنارش هم برایم هیجان انگیز است. البته فردا فارغ از اینکه چه نتیجه ای رقم می خورد ، برای همه ما شب بزرگی است. باید به هر 3 ما برای رسیدن به این مرحله تبریک گفت.»

✘ zahra بازدید : 1167 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

فوتبال جهان - کنفرانس خبری بازیکنان برتر فوتبال آسیا به خاطر علی کریمی با دو ساعت و نیم تاخیر در کوالالامپور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین؛شاهین رحمانی عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره حضور علی کریمی در مراسم معرفی برترین‌های آسیا گفت:« قرار بود کنفرانس خبری سه بازیکن برتر فوتبال آسیا ساعت 15 روز چهارشنبه در مقر AFC برگزار شود، به همین منظور ما از علی کریمی درخواست کردیم در صورت امکان ساعت پرواز خود را تغییر داده و کمی زودتر به مالزی بیاید اما این امکان فراهم نشد.»او این را گفت و ادامه داد:« از آنجا که علی کریمی ساعت 14 به وقت مالزی وارد کوالالامپور می‌شود هماهنگی‌های لازم صورت گرفت و به همین دلیل کنفرانس خبری با دو ساعت و نیم تأخیر و در ساعت 17:30 برگزار خواهد شد تا علی کریمی نیز به عنوان یکی از کاندیداها در کنفرانس خبری حضور داشته باشد.»

گفتنی است، علی کریمی امشب فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را به مقصد دوبی ترک می‌کند و سپس راهی مالزی خواهد شد.

✘ zahra بازدید : 1420 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

 

لیگ برتر - علی کریمی و مهدی مهدوی کیا به زودی وارد باشگاه صدتایی های پرسپولیس خواهند شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ علی کریمی بازیکن باشگاه پرسپولیس و تیم ملی ایران که نامش در بین سه نامزد نهایی کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا دیده می شود، برای شرکت در مراسم انتخاب برترین های سال آسیا سه شنبه شب تهران را به مقصد مالزی ترک خواهد کرد. او علاوه بر اینکه که امیدوار است پس از 8 سال برای بار دوم به این افتخار برسد، در آستانه ثبت رکوردی دیگر در تیم باشگاهی اش است. شماره 8 پرسپولیس تاکنون موفق شده 99 بار برای سرخپوشان به میدان برود و فقط یک بازی دیگر برای پیوستن به باشگاه صدتایی های پرسپولیس فاصله دارد تا نام خود در تاریخ باشگاه ماندگار کند. البته این فقط کریمی نیست که به زودی به باشگاه صدتایی ها پرسپولیس خواهد پیوست، کاپیتان مهدی مهدوی کیا هم با 95 بار پوشیدن پیراهن پرسپولیس پشت سر جادوگر قرار دارد. در همین راستا باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که در صورتی که علی کریمی به عنوان مرد سال فوتبال آسیا انتخاب شود، بلافاصله در مراسمی ویژه از این دو اسطوره تقدیر خواهد شد و در غیر اینصورت برگزاری این مراسم به تعطیلات نیم فصل موکول خواهد شد. باشگاه پرسپولیس در نظر دارد که علاوه بر این دو بازیکن باسابقه، از هادی نوروزی هم که تاکنون 103 بار برای پرسپولیس به میدان رفته و پیش از این وارد باشگاه صدتایی ها شده تقدیر کند.

✘ zahra بازدید : 2616 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

برای شرکت در مراسم برترین های آسیا/ کریمی بامداد سه شنبه ایران را ترک می کند

فوتبال ملی - مراسم انتخاب برترین های سال آسیا پنج شنبه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ هنگامی که کنفدراسیون فوتبال آسیا نامزدهای نهایی دریافت جایزه بهترین بازیکن سال 2012 را اعلام کرد و نام علی کریمی در بین سه بازیکن برتر آسیا دیده شد، همه امیدوار شدند تا پس از سال ها این جایزه به فوتبالیستی از کشورمان برسد.
علی کریمی شماره 8 پرسپولیس و تیم ملی ایران که عنوان برترین بازیکن آسیا در سال 2004 را در کارنامه خود دارد، بامداد سه شنبه به همراه یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس برای شرکت در مراسم انتخاب برترین های سال آسیا راهی کوالالامپور مالزی خواهد شد. ابتدا قرار بود که کریمی سه شنبه شب ایران را ترک کند اما او برای شرکت در کنفرانس مطبوعاتی قبل از مراسم سفر خود را چند ساعتی جلو انداخت.
حالا باید منتطر ماند و دید که علی کریمی می تواند برای دومین بار به عنوان برترین بازیکن سال آسیا انتخاب شود و این جایزه برای پنجمین بار به بازیکنی از کشورمان برسد یا نه.

✘ zahra بازدید : 375 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (1)
فوتبال -حالا که علی کریمی به جمع 3 نامزد نهایی دریافت توپ طلای آسیا راه یافته و قرار است چهارشنبه آینده در کوالالامپور حاضر شود، یادآوری خاطره ای از آن دوران که کریمی توپ طلا را تصاحب کرد، خالی از لطف نیست.
به گزارش رادنیوز، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران، علی کریمی را به عنوان یکی از سه نامزد نهایی مرد سال آسیا به مراسم انتخاب برترین ها که چهارشنبه آینده در کوالالامپور مالزی برگزار می شود، دعوت کرد.
پیش از این محسن بنگر، مدافع بلند بالای پرسپولیس نیز به دلیل نمایش خوبش در ترکیب فصل گذشته سپاهان، در جمع پنج نامزد نهایی قرار داشت و با ارسال این نامه معلوم شد فقط علی کریمی از ایران در جمع سه نامزد نهایی قرار گرفته است.
و اما حالا می‌خواهیم کمی به عقب برگردیم، به اواخر سال 2004 میلادی که مشابه چنین دعوت نامه ای از سوی AFC به فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه الاهلی امارات رسید...
آن زمان مسوولان کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفتند علی کریمی، آقای گل جام ملت های آسیا در سال 2004 (چین) را در جمع سه نامزد نهایی قرار دهند، در حالی که جادوگر جوان اصلا اهل حضور در این قبیل مراسم نبود.
بازیکنی که در جشن تولدش خوابش برده و همبازیان و کلی هوادار را در هتل محل اردوی تیم ملی تنها گذاشته بود، چگونه باید به این مراسم می رفت؟ اولین بار ابوالفضل جلالی، مدیر برنامه های آن زمان کریمی و دوست صمیمی جادوگر در امارات این خبر را در اختیار او گذاشت. خبری که مثل همیشه ذره ای جادوگر بی انگیزه را به وجد نیاورد!
البته ابوالفضل جلالی به خوبی با روحیات علی کریمی آشنا بود. او می دانست هیچ خبری نمی تواند این بازیکن خونسرد و تکنیکی را به هیجان بیاورد، کما اینکه نمایندگان باشگاه آتلتیکومادرید در آن سال ها نتوانستند! (نمایندگان تیم مادریدی زمان سرمربیگری میروسلاو بلاژویچ در تیم ملی، می‌خواستند با حضور در ورزشگاه بازی علی کریمی را از نزدیک ببینند و او را به لالیگا ببرند. بلاژویچ تصور می کرد وقتی این خبر را به کریمی بگوید شماره 8 بال در می آورد اما واکنش کریمی فقط یک جمله کوتاه بود؛ ولش کن آقا، مهم نیست!)
به هرحال جلالی خبر انتخاب شماره 8 به عنوان یکی از 3 نامزد نهایی دریافت توپ طلای سال 2004 آسیا را به جادوگر داد و از کریمی جدا شد. هنوز به منزل نرسیده بود که زنگ تلفن همراهش به صدا درآمد و صدایی آشنا از پشت خط گفت: «من نمیام!» تعجبی در کار نبود. ابوالفضل جلالی بهتر از همه علی کریمی را می شناخت، اما این کار، دهان کجی به مسوولان کنفدراسیون آسیا بود. جلالی اصراری نکرد ولی رایزنی کرد تا بداند کریمی مرد سال آسیا می شود یا فقط جزو سه نامزد نهایی است. این خبرنگار قدیمی و خبره بالاخره از طریق دوستانش در مالزی فهمید جادوگر نفر اول فهرست و مرد سال آسیاست و باید به هر طریق ممکن کریمی را راضی کرد به مالزی برود، ولی چگونه؟
آن شب ابوالفضل جلالی چیزی به علی کریمی نگفت. تا فردا ظهر صبر کرد تا جادوگر محبوب از خواب بیدار شود. سپس با کریمی تماس گرفت و از وی خواست تا همراهش به مرکز خرید دوبی برود و...
علی کریمی به همراه ابوالفضل جلالی پا به هر مغازه ای می گذاشتند، فروشنده ها خوشحال می شدند و به جادوگر بابت قرار گرفتن در جمع سه نامزد نهایی مرد سال آسیا تبریک می گفتند، در حالی که خود کریمی حتی به این تبریکات لبخند هم نمی زد!
مشکل بزرگ دیگر عدم علاقه علی کریمی به پوشیدن کت و شلوار بود. بازیکنی که تا دیروز همه جا با تیپ اسپورت و شلوار جین ظاهر می شد، حالا چطور کت و شلوار بپوشد؟
از جلالی اصرار و از کریمی انکار و خلاصه در اوج ناامیدی، بالاخره پافشاری و سماجت ابوالفضل جلالی نتیجه داد تا جادوگر کوتاه بیاید و کت و شلوار به تن کند. کت و شلوار به تن کردن همان و راهی مالزی شدن همانا!
بالاخره جادوگر به همراه مدیربرنامه های دلسوزش راهی کوالالامپور شد و باز هم با بی علاقگی محض کاپ برترین بازیکن سال 2004 آسیا را بالای سر خود برد. وقتی راقم این سطور به صورت تلفنی و به کمک ابوالفضل جلالی از کریمی پرسید: «علی آقا احساست از کسب این عنوان چیست؟ »پاسخ شنید: «هیچی!»
***
اکنون هشت سال از روی آن سال گذشته است و دوباره شماره هشت در جمع سه نامزد نهایی برترین بازیکن سال آسیا (2012) قرار گرفته است، در حالی که نه خبری از دست و دلبازی عرب هاست، نه الاهلی و نه حتی ابوالفضل جلالی، نمی دانیم این خبر توانسته در 34 سالگی علی کریمی را به وجود بیاورد یا نه؟ حتی نمی دانیم این بار کسی پیدا می شود که مثل جلالی با اصرار و سماجت جادوگر را با خود به مالزی ببرد یا اینکه کریمی خونسرد و بی خیال ترجیح می دهد در تهران بماند؟
نمی دانیم! اما خوب می دانیم «یکی آن بالا علی کریمی را دوست دارد» باور کنید!
✘ zahra بازدید : 1367 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (0)



afc معرفی می کنداز این سه نفر، کدام یک بر توپ طلا بوسه می زند؟

تنها دو روز تا مراسم انتخاب بهترین بازیکن آسیا زمان باقی است و در این فاصله رایزنی های فراوانی پیرامون آن که کدامیک از سه نفر مرد سال قاره آسیا انتخاب می شود، به گوش می رسد. قصد داریم نامزدان دریافت توپ طلا را به طور کامل معرفی کنیم تا خود شما قضاوت کنید کدامیک مستحق رسید به این عنوان است. فراموش نکنیم که سال گذشته این عنوان به مهدی مهدوی کیا تعلق گرفت. امسال نوبت کدامیک از این سه نفر است که بر توپ طلا بوسه زند؟علی کریمیسالهای زیادی است که کریمی در فوتبال آسیا می درخشد، بسیاری او را مارادونای آسیا می خواندند، اما این ستاره ایرانی تنها محبوب آسیایی ها نیست و چندین پیشنهاد از تیمهای اروپایی نظیر آتلتیکو مادرید اسپانیا و پروجای ایتالیا داشته است.سال 2004، یک سال ویژه برای کریمی بود. او قهرمان جام حذفی امارات شد و در لیگ امارات با 14 گل زده، آقای گل مسابقات شد. کریمی در مجموع 27 گل در لیگ و جام حذفی امارات به ثمر رساند.کریمی روند رو به رشد خود را در جام ملتهای 2004 هم ادامه داد و با گلها و دریبلهای خود تیم ایران را به مقام سومی آن مسابقات رساند. هیچ کس هت تریک او در مقابل کره جنوبی را فراموش نمی کند. علی کریمی در رقابتهای جام ملت های 2004 با 5 گل زده آقای گل شد و عنوان دومین بازیکن برتر مسابقات را به دست آورد.نام: علی کریمیتاریخ تولد:8 نوامبر 1978قد:78/1 متروزن:79 کیلوگرمباشگاه: الاهلی اماراتباشگاه های قبلی: فتح و پرسپولیسملیت: ایرانیپست: مهاجم- عهافبکافتخارات:- بهترین گلزن رقابتهای جام ملتهای 2004 چین( با 5 گل زده)- مدال برنز رقابتهای جام ملتهای 2004 چین- عضو تیم منتخب مسابقات جام ملتهای 2004 چین- قهرمان بازیهای آسیایی(1998)- قهرمان بازیهای غرب آسیا2000علاحبیلدرخشش در لیگی که ستارگانی چون گابریل باتیستوتا، سونی اندرسون، فرانک لبوف و مارسل دسایی بازی می کنند، کار آسانی نیست اما علاحبیل در لیگ قطر هم یک بازیکن گلزن نشان داد، به طوری که با زدن هشت گل در ده مسابقه بهترین گلزن این رقابتهاست. حبیل در طول مسابقات جام ملتهای آسیا با پنج گل خود تیم نه چندان مدعی بحرین را تا مرحله نیمه نهایی جلو برد.نام: علاحبیلتاریخ تولد:25 ژوئن 1982قد:75/1متروزن:66 کیلوگرمباشگاه: الغرافه(قطر)باشگاه قبلی: الاهلی(بحرین)ملیت: بحرینپست: مهاجمافتخارات:- بهترین گلزن رقابتهای جام ملتهای 2004 چین( با 5 گل زده)- مقام چهار جام ملتهای 2004 چین- عضو تیم منتخب مسابقات جام ملتهای 2004 چین- پیشتاز گلزنان لیگ قطر(10 گل در 8 مسابقه)- نفر دوم گلزنان مرحله مقاماتی جام جهانی 2006(5 گل در 5 مسابقه)شونسوکه ناکامورااین بازیکن 24 ساله ژاپنی در رقابتهای جام ملتهای آسیا به عنوان بهترین بازیکن مسابقات شناخته شد. ناکامورا سه سال است که در باشگاه رجینای ایتالیا بازی می کند و در این تیم یک مهره کلیدی به شمار می آید. او هافبکی است که خوب گل می زند، خوب پاس می دهد، مهارت او با توپ مناسب است و از همه مهمتر یک رهبر برای حفظ نظم تیمی به شمار می آید. ناکامورا در جام ملتهای آسیا دو گل به ثمر رساند.نام: شونسوکه ناکاموراتاریخ تولد:24 ژوئن 1978چقد:78/1 متروزن:69 کیلوگرمباشگاه: رجینا( ایتالیا)باشگاه های قبلی: یوکاهاما مارینوسملیت: ژاپنیپست: هافبکافتخارات:- قهرمان رقابتهای جام ملتهای 2004 چین- بهترین بازیکن جام ملتهای 2004 چین- عضو تیم منتخب مسابقات جام ملتهای 2004 چین- بازیکن کلیدی تیم رجینای ایتالیا

✘ zahra بازدید : 2159 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (0)

کریمی: نه پارتی درAFC دارم و نه کسی را می‌شناسم/ 

 

علی کریمی، نامزدی‌ خود برای کسب جایزه بهترین بازیکن سال 2012 آسیا را غیرمنتظره و مبهم خواند.
تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز (جمعه) در حاشیه دیدار تدارکاتی این تیم برابر شهرداری باغستان درباره انتخاب خود به عنوان یکی از سه نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال آسیا اظهار کرد: راستش برای خود من یک مقدار که نه خیلی غیر منتظره بود. در فصل گذشته پرسپولیس یا من بازیکن خیلی خوب نبودیم. اما این اتفاقی است که قسمت من شده است.
وی افزود: من نه در AFC پارتی دارم و نه کسی را می‌شناسم. این انتخاب برای خودم هم از جهاتی مبهم است، هرچند که در داخل خیلی از افراد از این موضوع خوشحال نشدند اما انتخاب من افتخاری برای همه فوتبال است.
کریمی با اشاره به اینکه شانس بازیکن کره‌ای برای تصاحب جایزه بازیکن سال آسیا از او بیشتر است، گفت: دعای خیر مردم همیشه پشت سر فوتبال بوده است و امیدوارم که برای دومین بار این جایزه را به دست بیاورم تا مردم ایران هم خوشحال شوند. به هر حال این موضوع برای فوتبال ما خوب است اما آن چیزی که من در این چند روز دیدم و شنیدم این طور بود که خیلی‌ها از این اتفاق خوشحال نشده‌اند اما برای من مهم نیست. این اتفاقی است که قسمت من شده و همین که با 35 سال سن توانسته‌ام جزو سه نفر نهایی آسیا باشم برایم یک افتخار است، حال باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.
هافبک ملی‌پوش پرسپولیس در پاسخ به این سوال که برخی می‌گفتند اگر علی کریمی بود، ایران به ازبکستان نمی‌باخت، گفت: این شیطنت برخی از افراد است که چنین حرف‌هایی می‌زنند، من در بازی قبلی با کره جنوبی هم بازی نکردم اما بازی را بردیم. هرچند که خیلی‌ها گفتند تیم ملی با خوش‌شانسی کره جنوبی را برد، ما در بازی برابر ازبکستان شانس نیاوردیم و می‌توانستیم موقعیت‌هایمان را تبدیل به گل کنیم. ازبکستان فقط یک موقعیت داشت و همان، گل شد. درست است که شانس در فوتبال تاثیرگذار است اما وقتی ما بازی رفت را در ازبکستان بردیم، خیلی‌ها از جمله مجری همان برنامه گفتند که ایران با نامردی و با کمک داور بازی را برد. آنقدر از این حرف‌ها زدند که همان بلا سر خودمان آمد و در بازی برگشت با ازبکستان داور یک گل سالم ما را قبول نکرد.
وی افزود: اگر من در بازی با ازبکستان بودم هم همین نتیجه رقم می‌خورد. ما هنوز برای صعود به جام جهانی شانس داریم. کارمان سخت شده اما غیر ممکن نشده است. اگر به جام جهانی برویم افتخاری است که برای همه ما نه فقط تیم ملی به دست می‌آید. اگر دقت کنید هر زمان که ما به جام جهانی رفته‌ایم بعد از آن چند بازیکن‌مان به تیم‌های اروپایی ترانسفر شده‌اند و این یک اتفاق خوب برای فوتبال ماست. امیدوارم با دعای خیر مردم از این چند بازی باقی مانده امتیاز لازم را بگیریم و همه به هم کمک کنیم تا به جام جهانی صعود کنیم.
علی کریمی درباره آخرین وضعیت آمادگی خود گفت: من دیروز یک ام‌.آر‌.آی جدید گرفتم که راضی کننده بود. مصدومیتم ترمیم شده و از فردا نرم دویدن را شروع می‌کنم و اگر خدا بخواهد یک هفته تا 10 روز دیگر تمرین با تیم را آغاز می‌کنم. به امید خدا خود را برای بازی جام حذفی با ملوان آماده می‌کنم، دو هفته است که تمرین نکرده‌ام و باید در این مدت آمادگی خود را مجددا پیدا کنم.
هافبک پرسپولیس در پایان درباره هم زدن غذای نذری امام حسین (ع) در ورزشگاه درفشی‌فر گفت: به هر حال این حال و هوایی است که در این روزها همه ما داریم و من هم مثل بقیه مردم در عزاداری امام حسین (ع) شرکت می‌کنم، امیدوارم نذر همه قبول و حاجت همه برآورده شود. من هم مثل سایر مردم در این ده روز برای امام حسین (ع) تلاش می‌کنم و امیدوارم محرم برای ما فقط در این ده روز خلاصه نشود و در همه سال محرم را حس کنیم و از آن درس بگیریم.

✘ zahra بازدید : 2528 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

 

لیگ برتر - علی کریمی در شبی رویایی مهمان خانه مانوئل ژوزه شد تا پیرمرد پرتغالی توانایی آشپزی اش را به رخ کاپیتان شاکی تیم بکشد.

به گزارش خبرآنلاین ؛ محمد رویانیان ، مدیر باشگاه پرسپولیس در حاشیه مراسم عقد قرارداد رسمی با رضا حقیقی بازیکن جدید سرخ ها به داود عابدی و دوربین شبکه خبر گفت:« دو شب قبل ، علی کریمی به خانه مانوئل ژوزه رفته و سرمربی تیم از علی با غذای ویژه پرتغالی که خودش تهیه کرده ، پذیرایی کرده است. این طور هم که شنیدم انگار دست پختش خیلی خوب بوده و علی کریمی هم حسابی از این غذا خوشش آمده. امیدوارم که این اتفاق شروعی باشد برای تحکیم روابط این دو .» سردار درباره احتمال انتخاب علی کریمی به عنوان مرد سال فوتبال آسیا هم گفت:« او بازیکن بزرگی است و شایسته کسب این عنوان. امیدوارم که این اتفاق بیفتد.»

کریمی و مانوئل بعد از 60 روز قهر ، هفته قبل با وساطت علی پروین در مجموعه درفشی فر با هم آشتی کردند تا کریمی به تمرینات پرسپولیس برگردد.

 

✘ zahra بازدید : 1736 سه شنبه 30 آبان 1391 نظرات (1)

 

علی کریمی در جمع سه نامزد نهایی کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا قرار گرفت.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دو روز پیش کنفدراسیون فوتبال آسیا فهرست 5 نفره نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا را معرفی کرده بود که در این فهرست نام علی کریمی و محسن بنگر از ایران وجود داشت.

 

امروز (سه‌شنبه) AFC در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال نام سه نامزد نهایی را اعلام کرده که اسم علی کریمی هم در آن دیده می‌شود، اما محسن بنگر یکی از دو بازیکن خط خورده است.

 

دعوتنامه حضور کریمی در مراسم انتخاب بهترین‌های سال 2012 آسیا به فدراسیون فوتبال رسیده است و این بازیکن باید در این مراسم شرکت کند. کریمی در سال 2004 با درخشش در جام ملت‌های آسیا به عنوان آخرین بازیکن ایرانی این عنوان را به دست آورد.

✘ zahra بازدید : 3226 سه شنبه 30 آبان 1391 نظرات (0)

 

25 آبان ماه یک اتفاق خجسته افتاد.

محسن چاوشی پدر شد!

پسر آقای خاص 25 آبان متولد شد
تبریک امیر ارجینی

[تصویر:  tabrike%20amir%20arjeyni%28Chavoshinews.ir%29.jpg]
تبریک محسن یگانه
[تصویر:  Tabrike%20Mohsen%20Yegane%20%28ChavoshiNews.Ir%29.jpg]
تبریک ایمان قیاسی
[تصویر:  Tabrike%20Iman%20Ghiasi%20%28ChavoshiNews.Ir%29.jpg]

تبریک امیر ارجینی

[تصویر:  tabrike%20amir%20arjeyni%28Chavoshinews.ir%29.jpg]

تبریک شهاب اکبری

[تصویر:  Tabrike%20Shahab%20Akbari%28Chavoshinews.ir%29.jpg]

تبریک شهاب رمضان

[تصویر:  Tabrike%20shahab%20ramezan%20%28ChavoshiNews.Ir%29.jpg]

قربون پدر و پسر هر دو با هم بشم منSmilie-gross_309
✘ zahra بازدید : 975 سه شنبه 30 آبان 1391 نظرات (0)

فوتبال ملی - حضور علی کریمی در میان 5 نامزد برترین های سال آسیا آن هم در شرایطی که در 2 ماه گذشته تنها یک بازی دوستانه برابر تاجیکستان داشته برای بسیاری تعجب بر انگیز شده است.

شاهین رحمانی عضو ایرانی تشکیلات فوتبال آسیا در این گفت و گو با خبرآنلاین ؛ به تشریح نحوه امتیاز دهی بازی بازیکنان مختلف در سطح قاره می پردازد و می گوید:« مراسم انتخاب بهترین ها در اسمش هم آمده که AFC AWARD است نهASIAN AWARD  آنها کاری به باقی رخدادهای ملی ندارند. تنها بازی هایی از بازیکنان مختلف تحت نظر قرار می گیرد و ارشیابی می شود که زیر نظر تشکیلات کنفدراسیون برگزار شود. در همین بازی ها هم بعضی از بازی ها« بازی های باارزش» هستند. مسابقات انتخابی جام جهانی ، جام ملتهای آسیا و لیگ قهرمانان به ترتیب بیشترین سطح اهمیت را در این انتخاب دارند. حالا چطور علی کریمی در این لیست قرار گرفته ، دقیقا بر همین اساس ارزش گذاری است. پرسپولیس سال قبل در بازی های لیگ قهرمانان حضور داشت و کریمی در 6 بازی مرحله گروهی و البته تک بازی مرحله حذفی لیگ قهرمانان تیمش در عربستان بازی کرد که می شود 7 مسابقه . به این بازی ها ، بازی های او در دو مرحله انتخابی جام جهانی همراه تیم ملی را هم حساب کنید که چیزی بیش از 10 بازی می شود. مسابقاتی که نمایندگان کنفدراسیون برای حضور در آنها به این بازیکن امتیاز داده اند و جمع این نمرات برای او عددی را به همراه آورده است.»

رحمانی ادامه می دهد:« به هر حال بازیکنانی مثل علی کریمی ، نام هایی شناخته شده در فوتبال قاره هستند. همیشه وقتی آنها در زمین باشند ، تمرکز نمایندگان هم روی آنهاست و حرکات شان بیشتر به چشم می آید. به احتمال فراوان او در تعدادی از این بازی ها هم توانسته عنوان «ارزشمندترین بازیکن زمین» را از آن خود کند و نمراتش خیلی بالاتر رفته است. بر همین اساس هم هست که مجموع امتیازاتش او را تبدیل به یکی از 5 بازیکن برتر قاره کرده است. در شرایطی که مثلا بنگر هم با 6 بازی مرحله گروهی و یک برد در برابر استقلال در مرحله حذفی توانسته در این لیست باشد . »

رحمانی درباره تغییرات در اهدای جوایز و اضافه شدن جایزه بهترین لژیونر سال هم می گوید:« نزدیک به یک دهه است که کنفدراسیون آسیا تاکید دارد جایزه بهترین بازیکن قاره باید به بازیکنی اهدا شود که هم در رخداد جشن حضور دارد ، هم در رقابت های تحت نظر کنفدراسیون بازی می کند. برای همین هم بود که بازکنانی این جایزه را می بردند که صرفا در قاره حضور داشتند و در لیگ های آسیایی بازی می ردند و البته آسیایی هم لودند چون خیلی از این تیم ها بازیکنان غیر آسیایی خیلی خوبی داشتند که در این ارزشگذاری به حساب نمی آمدند. برای همین بود که از امسال جایزه بهترین لژیونر آسیایی و همین طور بهترین لژیونر غیر آسیایی هم بهجوایز اضافه شده است تا این نقص هم برطرف شود اما بازیکن سال آسیا همچنان با همان ملاک قبلی انتخاب می شود.»

حالا علی کریمی این شانس را دارد تا به احتمال فراوان برای به دست آوردن جایزه ای تلاش کند که آخرین بار در سال 2004 توسط خود او برای فوتبال ایران بدست آمده است. جایزه ای که بار قبل خیلی هم جادوگر را احساساتی نکرده بود اما این بار در آخرین سال های فوتبالی اش برای او برگی برنده خواهد شد. جایزه ای که شاید هیجانی دوباره را بتواند به فوتبال بی انگیزه و تقریبا نیمه جان ایران هدیه کند.

 

✘ zahra بازدید : 1203 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (1)

  • مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: انتخاب علی کریمی و محسن بنگر در جمع پنج نامزد نهایی مرد سال فوتبال آسیا را به جامعه فوتبال، این دو بازیکن و هواداران پرسپولیس تبریک می گویم و امیدوارم آنها بهترین رتبه را کسب کنند.


    محمد رویانیان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: انتخاب علی کریمی و محسن بنگر از سوی AFC اتفاق خوشحال کننده ای است و امیدوارم آنها در نهایت از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان نفرات برتر مرد سال آسیا انتخاب شوند. این دو بازیکن در فصل گذشته زحمت کشیدند و شایستگی قرار گرفتن در جمع پنج نامزد نهایی مرد سال فوتبال آسیا را داشته اند.

    رویانیان تصریح کرد: علی کریمی انصافا یکی از برترین های فوتبال ما بوده و هست و سال های موفقی داشته و محسن بنگر نیز بازیکن توانمند و با غیرتی است که فصل گذشته در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا خوش درخشیده و AFC با این معیارها آنها را انتخاب کرده است. محسن بنگر سه سال است نامزد کسب این عنوان می شود و امیدوارم بار دیگر به تیم ملی دعوت شود.

    مدیر عامل پرسپولیس افزود: من آرزو دارم کریمی و بنگر عناوین برتر را به خود اختصاص داده و در انتخاب نهایی AFC رتبه ای کسب کنند که موجبات خوشحالی هر چه بیشتر هواداران پرسپولیس فراهم شده و افتخاری دیگر از سوی پرسپولیس به جامعه فوتبال هدیه داده شود. در گذشته نیز علی دایی، مهدی مهدوی کیا، علی کریمی و خداداد عزیزی به عنوان مرد سال فوتبال آسیا انتخاب شده اند که همگی جزو خانواده بزرگ پرسپولیس بوده اند.

    رویانیان درباره مذاکرات خود با باشگاه فجر سپاسی برای جذب رضا حقیقی گفت: با مدیر عامل محترم باشگاه فجر سپاسی توافقات بسیار خوبی داشته ایم و با آقای یاوری سرمربی این تیم نیز صحبت کرده و مشکلی برای جذب این بازیکن نداریم. انشاءا... مذاکرات نهایی را انجام می دهیم، با این وجود بنده باز هم با مدیر عامل و سرمربی فجر سپاسی در ارتباط خواهم بود تا در سایه تعامل این بازیکن را جذب کنیم.

    رویانیان در ادامه گفت: درباره رضا حقیقی و مصدومیتش شایعاتی منتشر می شود که صحت ندارد و امیدوارم از چنین شایعاتی اجتناب شود. حقیقی بازیکن توانمندی است که کار مداوایش به خوبی انجام می شود و مصدومیت او چیز حادی نیست.

    مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با توجه به اظهار نظر مربی تیم گهر درود مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس اگر علیرضا واحدی نیکبخت را می خواهد، قاضی و انصاری فرد را به ما بدهد، گفت: اگر مسئولان محترم باشگاه گهر چنین خواسته ای دارند این انتقال منتفی خواهد شد و ما در صورتی که نیکبخت با باشگاهی قرارداد نداشته باشد برای جذب او اقدام خواهیم کرد. همچنین باید بگویم به ما گزارش شده بود که نیکبخت در حال حاضر با باشگاهی قرارداد نداشته و بازیکن آزاد است اما ظاهرا قضیه اینگونه نبوده است. به هر حال اگر مسئولان گهر خواهان دو بازیکن پرسپولیس هستند باید این ماجرا را برای نیم فصل منتفی بدانیم و اگر مذاکرات خوب پیش برود، برای فصل بعد می توانیم نیکبخت را جذب کنیم.

✘ zahra بازدید : 2406 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (1)

ا

کنفدراسیون فوتبال آسیا نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال 2012 را اعلام کرد که در بین آنها دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس حضور دارند.

  این فهرست از بازیکنانی انتخاب شده است که در فوتبال آسیا بازی می کنند و بازیکنان آسیایی شاغل در لیگ‌های اروپایی منظور نشده‌اند. 

در فهرست پنج نفره بازیکن سال ۲۰۱۲ آسیا علی کریمی و محسن بنگر از ایران و سه بازیکن دیگر از کشورهای چین، استرالیا و کره جنوبی قرار دارند. بر پایه گزارش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، کریمی که در سال ۲۰۰۴ به عنوان بازیکن سال آسیا معرفی شد، دوباره به این فهرست بازگشته است. 



"لی کئون - هو" که به اولسان هیوندای کره جنوبی کمک کرد تا به عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کند در این فهرست حضور دارد. "لوکاس نیل"، مدافع استرالیایی، محسن بنگر، مدافع تیم فوتبال ایران، و ژنگ ژی، مدافع گوانگژو اور گرانده چین در میان پنج نامزد قرار دارند.

 

✘ zahra بازدید : 2784 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (1)

تصوير خبر

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اتفاق خوبی برای پرسپولیس و هوادارانش افتاد و من هم دیگر با علی کریمی مشکلی ندارم.
مانوئل ژوزه پس از آشتی با علی کریمی در تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به مسائلی که ناخواسته پیش آمده بود، خوشبختانه همه چیز برای من و کریمی حل شد و من دیگر با او هیچ مشکلی ندارم.

وی افزود: این یک اتفاق بسیار خوب برای پرسپولیس و هوادارانش است و من امیدوارم هرچه سریعتر مصدومیت کریمی برطرف شود.

ژوزه ادامه داد: متأسفانه کریمی دچار مصدومیت بدی شده و باید با حضور در تمرینات و سپس رفع مصدومیت به او کمک شود تا به شرایط ایده‌آل برگردد. خوشبختانه همه باید از الان مانند گذشته با رفع برخی از سوءتفاهمات برای نتیجه‌ گرفتن پرسپولیس بیشتر تلاش کنیم. اتفاقی که افتاد به نفع همه بود.

وی خاطرنشان کرد: دیگر نمی‌خواهم این مسئله را حل کنم مشکل من با علی کریمی تمام و حل شد. الان همه باید کمک کنیم تا پرسپولیس به نتیجه دلخواه برسد. امیدوارم که او برای بازی‌های بعدی پس از رفع مصدومیت شرایط ایده‌آل پیدا کند اما مهم این بود که یک اشتباه اتفاق افتاد اما تمام شد و حالا علی می‌خواهد به ما کمک کند.

✘ zahra بازدید : 483 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (1)

کریمی مصدوم شد تا به جشن تولدش برسد!

 علی کریمی در همان نیمه اول بازی با تاجیکستان آسیب دید تا در شب تولدش ، خیلی زود ورزشگاه آزادی را ترک کند.

 علی کریمی ، کاپیتان تیم ملی در بازی با تاجیکستان که در 30 دقیقه ابتدایی عملکرد مناسبی داشت و 3 پاس گل  مهیا کرد خیلی زود آسیب دید تا حضورش در بازی با ازبکستان در هاله ای از ابهام باشد. او که بعد از یک ماه داشت در یک بازی رسمی به میدان می رفت درحالی آسیب دید که در کورسی سرعتی ، کشاله رانش گرفت و زمین را ترک کرد. امشب او در خانه اش مراسم جشن تولد 34 سالگی اش را برپا می کند و این آسیب دیدگی بد موقع اگرچه باعث شد تا حضورش در زمین با وقفه روبرو شود اما بهانه ای شد تا شاید زودتر در کنار خانواده اش باشد.

✘ zahra بازدید : 2446 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (3)

 

نامه مهناز افشار برای علی کریمی/براى کسى که او را جادوگر میخوانند

.

 
مهناز افشار می نویسد: «واقعیت این است که اهل فوتبال نیستم و آن را فقط در سطح ملى دنبال میکنم ولى براى اینکه على کریمى را بشناسى حتما نباید فوتبالى باشى. کارهایى که او انجام میدهد از آن جنس کارهایى است که فقط اسطوره ها میتوانند انجام دهند.»
کریمى نمونه واقعى آن دسته از افرادى است که از دل جامعه برآمده و هیچوقت خود را از آن جدا نکرده. على عزیز میدانم این روزها شما را تحت فشار قرار دادند و میخواهند هرطور که شده شما را از صحنه خارج کنند ولى از شما میخواهم که بمانى، بایستى و بجنگی...

✘ zahra بازدید : 2187 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (6)

دیروز می خواستم بیام پیشتون اما همه دیدین که رزبلاگ مشکل داشت و...

خواستم بیام و از دانشگاه دیروز بنویسم.. دیروز دانشکده مون عروسی بود. جشن شاخه نبات

ما هم  که از اعضای انجمن اسلامی دانشگاه و... دیگه خلاصه کلی چسبید بهمون.

امشبم که بازی ایران و کره ست و ایشالا که ما می بریم

امیدوارم ببریم

هرچند اعداد و ارقام روی کاغذ میگه می بازیم اما ایشالا معجزه شه و  نتیجه عوض شه

نمیدونم ماهم با این چیزا خودمونو امیدوار می کنیم دیگه...

راستی دیشب فصل 2 سریال هم تموم شد.الان باید منتظر بمونم تا فصل 3 به دستم برسه

رسیدیم به جاهای قشنگش تازه...

فعلا با اجازه همگی... یا علی

✘ zahra بازدید : 1556 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (2)



« حلوا... حلوا... شوف.. کریمی بالراس...»
این صدای گزارشگر دوبی اسپرت است. ا و فریاد می زند و حماسه سلطنت فوتبال ایران در آسیا را به تصویر می کشد.
مرد اماراتی که نمی تواند خودش را کنترل کند، بعد از هر توپی که وارد دروازه کره جنوبی می شود، فریاد می کشد و خوشحالی می کند. او بعد از گل چهارم هم مثل سه گل دیگر عنا ن از کف می دهد و شروع می کند به عربده کشیدن که ترجمه فارسی اش می شود:
« ... و گل چهارم... کریمی هت تریک می کنه... چهار بر سه... کریمی چهارمی رو می زنه.. کل سناریو تکرار می شه... مثل گل سوم مثل گل دوم مثل گل اول.. ایران سریع گل می زنه.»
او در مورد حماسه ای حرف می زند که شاید قبل از آن هیچ وقت تکرار نشده بود و شاید دیگر هیچ وقت تکرار نشود.
سال 2004 در مسابقات جام ملت های اسیا در یک چهارم نهایی ایران و کره جنوبی در مقابل هم قرار گرفتند. کره جنوبی که در جام جهانی سوم شده بود به این مسابقات آمده بود تا قهرمانی را به خانه ببرد. بازی که شروع شد اما تیم ملی ایران یکی از مقتدرانه ترین نمایش هایش را به تصویر کشید.
دقیقه 10 ایران اولین گل بازی را زد. دقیقه 19 کره جنوبی مساوی کرد.
حریف ایران فقط یک دقیقه طعم خوشحالی زیر زبانش بود چون یک دقیقه بعد ایران دوباره گل زد و جلو افتاد.
نیمه اول بازی با همین نتیجه تمام شد.
حدود دقیقه 50 دوباره کره ای ها موفق شدند گل بزنند و این بار دو دقیقه خوشحال باشند چون باز هم گل خوردند و بازی 3-2 شد.
دقیقه 76 بازی باز هم تیم سوم جهان توپ را وارد دروازه ایران کرد و بازی 3-3 شد.
اما فقط یک دقیقه بعد توپ توی دروازه اش چرخید و این آخرین گل بازی بود.

ایران اگر گل می خورد فقط یک دقیقه تا دو دقیقه بعد گل پیروزی را می زد.

آن هم به لطف ستاره ای که همه به او می گفتند جادوگر.

به قلم مهدی شادمانی-مجله همشهری جوان- شماره 380
✘ zahra بازدید : 1456 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)

 خیلی خوشم نمیاد سر یه فیلم یا سریال گریه کنم

از اون آدمایی هم نیستم که سر هر سانسی اشکشکون در بیاد، البته از اونجایی که دختر خرداد خدای احساسه، خیلی هم نمی تونم جلوی خودمو بگیرم...

آخرین باری که گریه ردم واس یه فیلم یادمه سریال شوق پرواز بود، اون تیکه ای که شهاب حسینی می خواد خبر شهادت دوستشو به خونواده دوستش بده

اون سکانسایی که از پله ها داش می رفت بالا و افتاد رو پله ها... آخرین بار اون بود تا دیروز

همین سریالی که تو پست قبلی معرفیش کردم رو میگم... چنان سکانسی داشت که 5 دقیقه تمام نمی تونستم جلوی اشامو بگیرم...

دست خودم نبود نمی خواستم گریه کنم اما چنان محشر بود اون صحنه غیر ارادی 5 دقیقه اشکامو جاری کرد.

سایی که سریالو نمی بینن که باید بگم نیم عمرتون در فناست، کسایی هم که می بینن تقریبا باید بدونن کدوم بخش رو دارم میگم... فصل 2 قسمت 8 آخرین سکانس.

 

پ.ن: یادمه گفته  بودم از قیافه استیفن خوشم میاد،هنوزم می گم قیافه استیفن رو دوس دارم اما شخصیت دیمن

شخصیت دیمن ،عشق دیمن واقعا چیز دیگه س.

به قول آبجیم دیگه استیفن زیادی داره بچه مثبت بازی در میاره !!

✘ zahra بازدید : 4321 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (3)

 

ببخشید چندوقته خیلی کم میام نت

فعلا درگیر یه سریال جدیدم که دارم می بینم و فرصت نمی کنم خیلی بیام سراغ وبم

اومدم سریالو معرفی کنم تا شاید شما هم بخواین ببینین

 

سریال فوق العاده دیدنی و جذاب

the vampire diaries

 

واقعا معرکه س... بخواین دانلود کنین زیرنویس فارسی داره. زیر نویسشم خیلی قویه. کاملا متوجه میشین قضیه چیه

برای کسایی هم که دنبال فیلم زبان اصلی توپ می گردین اتفاقا زبانش عالیه.

به نسبت تلفظاشون خیلی خوبه و اگه یه کم بلد باشین کاملا میگیرین چی میگن

فعلا بدرود.. برم ببینم چی میشه بقیه ش

 

پ.ن: خودمونیم خیلی از قیافه آقایون خوشم نمیاد اما استیفن تو این فیلم خوشگله ها{#17}

✘ zahra بازدید : 154 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (2)

لینک دانلود قشنگ ترین آهنگی که شنیدم رو براتون گذاشتم تو تالار

هرکدوم از اعضا اگر خواستن برش دارن

شمام آهنگایی که دوس دارین رو اضافه کنین بهش

✘ zahra بازدید : 3605 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (1)

. مازيار فلاحي در کنسرت شب گذشته اش به حمايت از بازيکن اخراجي پرسپوليس پرداخت.

 پس از اخراج علي کريمي از پرسپوليس بسياري از اهالي فوتبال و هواداران اين رشته ورزش به حمايت از وي پرداخته و خواستار بازگشت وي به تيمش شدند.

نکته جالب اينجاست که حتي هنرمندان نيز به اين مسئله واکنش نشان داده اند.

مازيار فلاحي شب گذشته در کنسرت خود با در دست گرفتن پيراهن شماره 8 علي کريمي حاضران در سالن را به وجد آورد و به اين شکل حمايت خود از جادوگر پرسپوليس را اعلام کرد.

مازیار قبل از همه با معرفی فرهاد مجیدی نیمه استقلالی سالن را به هوا برد و باعث شد جو فوتبالی در سالن  راه بیفتد. درادامه مازیار با نشان دادن پیراهن شماره 8 پرسپولیس رو به جمعیت گفت:  صاحب این پیراهن قرار بود امروز اینجا باشد ولی به دلیل تمرینات خارج از برنامه نتوانستند بیایند و پیراهن شان را برای من و همه حاضران فرستادند. کسی که همه ما دوستش داشته و دارمی و شخصیتی بسیار محبوب در بین همه ایرانی هاست "علی کریمی". با گفتن این جمله ها کل سالن به احترام علی کریمی به صورت ایستاده او را تشویق کردند و پس از لحظاتی تشویق این بازیکن به سبک هواداران استادیومی کل فضای سالن را در برگرفت: "علی کریمی.. علی کریمی" بعد از ان قضیه مازیار پیراهن کریمی را بوسید و ان را به اعضای کنسرتش هم داد تا آنها هم آن را ببوسند
 


✘ zahra بازدید : 579 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (2)

ایول همون چیزی که فکرشو می کردم

شاهکار کرده دوست محمدی تو طرح جلد این هفته ش

بیا و حال کن با طرح نازش

یه دونه ای داداش محمدرضا دوست محمدی عزیز از همشهری جوان


راستی بعدا محتوای مجله رو میذارم رو وب

شمام بخونید مهدی شادمانی و دکی جون چیکار کردن


همشهری جوان 378

✘ zahra بازدید : 3714 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (21)

 

سلام بعد از چندروزی فکر کردن و ... نهایتا به نتیجه ای رسیدم که گفتم در جریان باشید

این پرسپولیسی که احترام جادوگرشو نگه نداره به درد من نمیخوره

الکی دارم وقت تلف می کنم سرش

به قول عابدزاده مون که گفت فوتبال ایران مبارک آقایان باشد،منم گذشتم از این برنامه ها

 

 

از تو بگذشتم و بگذاشتمت با دگران        رفتم از کوی تو لیکن عقب سر نگران

ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی      تو بمان با دگران، وای به حال دگران!

میخوام موضعمو عوض کنم

تو این وب می خوام از خودم بنویسم

از علاقه مندی های خودم

مثلا کریمی و همشهری جوان و چاوشی و...نمیدونم کلا هرچی خوشم اومد میذارم

شایدم از خاطرات دانشگاه نوشتم

فکر کنم وب قشنگی بشه، حداقل از این بهتر میشه

آدرسمو عوض نمی کنم شاید یه روزی باز از پرسپولیس نوشتم

✘ zahra بازدید : 296 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (1)

کریمی باید بره جایی که قدرش رو می دونن
هنوز کریمی به قول آقابون« پیر» به صدتای جوونای میلیاردیه پول بگیر میارزه

یعنی هنوز زندگی حرفه ای جادوگر جریان داره
درسته مثل دوران اوجش در بایرن نیست اما به اندازه حرف مانوئل پیرمرد هم نیست که دوران کریمی تمام شده

کریمی هرچی باشه امید ایرانه یه پیرمرد از راه رسیده نمیتونه به جادوگر ایران، مارادونای آسیا انقدر راحت توهین کنه

این یعنی لیاقت نداشتن

کاش بری امارات جادوگر
حداقل اونها ادب برخورد با بزرگ تیم رو دارن
حداقل دوست داشتنشون مث دوستی خاله خرسه نیست

کاش بری ...
نمون ایران

✘ zahra بازدید : 1380 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (1)

چند تا مورد بود چند وقت می خواستم بهش اشاره کنم که وقت نشده بود بشینم پای نت و وب

در اصل چندتا خبر ریز و درشت

 

بعد از اینکه لیست 18 نفره پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد و علی کریمی مون تو لیست نبود، تیم درنهایت اعزام میشه به اصفهان، ساعت 18 روز قبل از بازی می رسن فرودگاه

حدود 150 تا از طرفدار پرسپولیسی میرن پیشوازشون همه  یه دست با لباس علی کریمی! و علی کریمی رو تشویق می کنن

کار به جایی می رسه که ماموران فرودگاه اونارو از فرودگاه بیرون می کنن

ماجرا تموم نمیشه و این 150 نفر کم نمیارن که هیچ، بیشتر هم میشن و با یه بنر بزرگ از علی کریمی شب میرن جلوی هتل محل اقامت پرسپولیسی ها

 

واسم جالب بود این قضیه نوشته تا شماهم شاید خوشتون بیاد

 

یکی دیگه هم اینکه بعد از اینکه مانوئل تصمیم گرفت کریمی رو اخراج کنه، انگار صب دیروز کریمی گوشیش رو روشن می کنه براش از طرف مترجم مانوئل پیام میاد که لازم نیست دیگه بیای سر تمرین

کریمی هم متعجب و شوک زده میره تمرین ببین قضیه از چه قراره

تمرین قرار بوده از ساعت 17 دیروز شروع شه کریمی از ساعت 14 تو درفشی فر منتظر مانوئل بوده،کلی هم با گل محمدی خوش و بش می کنه

نهایتا پیرمرد از راه میرسه

کریمی خواسته بره طرفش باهاش صحبت کنه که پیرمرد قصه ما (!) اجازه نمیده و به یحیی گل محمدی ماموریت رسوندن خبر اخراج کریمی رو میده

کریمی هم کیفش رو میندازه رو کولش و با تماشاچیا خدافظی می کنه و میره سمت ماشینش

جالب تر اینکه رویانیان دقیقا دو دقیقه بعد از خروج کریمی وارد درفشی فر میشه (به گفته روزنامه گل).حالا اینکه روش نمیشه با کریمی چش تو چش شه یا هرچی

 

بعد از این قضیه کلی تو فضای مجازی هم طرفدارای کریمی ادامه میدن بحثو

گویا یه استقلالی یه مطلبی گذاشته در حمایت از کریمی که 7 هزار استقلالی طی اون از کریمی حمایت کردن، همه اینارو تو گل خوندم دنبال آدرس این استقالیه ام

✘ zahra بازدید : 388 دوشنبه 03 مهر 1391 نظرات (1)

گمونم اولین باره که از باخت پرسپولی نارحت نشدم!

نارحت نشدم که چه عرض کنم داشتم بال درمیاوردم

 

میگفتم کاش 6 تا می خورد

حالا هر بهونه ای که میخوان بیارن

اما همه میدونن پرسپولیس جادوگرو کم داشت باخت

 

پرسپولیس دیگه پرسپولیس نمیشه مگه مانوئل بره

دم تیم وطن خودمون گرم که 5 تا زد به لرا

 

احوال آقایون آرش و مسلم پرسیدنیه

 

ایول به تبریز و هر چی تبریزیه با غیرته

✘ zahra بازدید : 3596 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (0)

نمی دونم شاید پرسپولیس بدون جادوگر ارزش دیدن داشته باشه واسه شما

من که حال تماشای بازی رو ندارم

 

روزنامه گل رو امروز گرفتم خیلی قشنگ بود

عکس صفحه اولشو می ذارم حالشو ببرین

علی کریمی

✘ zahra بازدید : 2598 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (0)

حالم گرفته داغونم...از صب درگیر ثبت نام دانشگاه بودم

قربونش برم شهید بهشتی هم چه تشکیلاتی داره

از این ساختمون به اون ساختمون چرخوندنمون نهایتا گفتن وای اطلاعیه اشتباه بود، باید بری این یکی سایت!

خلاصه بعد از خستگی اون بیای پای نت و تیتر یک خبرآنلاینو بخونه میچسبه بهت!!

علی کریمی از لیست پرسپولیس خط خورد!!

 

فقط همین خدا آخر و عاقبت این تیم رو ختم به خیر کنه

سقوط نکنیم باید خدارو شکر کنیم

مطلبی که گفتم در اینجا

✘ zahra بازدید : 378 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (0)

حالم گرفته داغونم...از صب درگیر ثبت نام دانشگاه بودم

قربونش برم شهید بهشتی هم چه تشکیلاتی داره

از این ساختمون به اون ساختمون چرخوندنمون نهایتا گفتن وای اطلاعیه اشتباه بود، باید بری این یکی سایت!

خلاصه بعد از خستگی اون بیای پای نت و تیتر یک خبرآنلاینو بخونه میچسبه بهت!!

علی کریمی از لیست پرسپولیس خط خورد!!

 

فقط همین خدا آخر و عاقبت این تیم رو ختم به خیر کنه

سقوط نکنیم باید خدارو شکر کنیم

مطلبی که گفتم  اینجا لینکه

✘ zahra بازدید : 2756 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

  • احسان حدادی پرتابگر باشگاه پرسپولیس در مسابقات جام تارتو استونی به مقام اول دست یافت.


    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ احسان حدادی نایب قهرمان المپیک لندن که در مسابقات داخلی و بین المللی تحت قرارداد با باشگاه پرسپولیس است، پس از کسب مقام سوم رقابت های جام ارگو استونی در رقابت های بین المللی جام تارتو شرکت کرد و به مقام قهرمانی دست یافت.

    حدادی در این مسابقات با پرتاب 61:82 اول شد و مارتین ماریس از کرواسی به عنوان نایب قهرمانی رسید. در این رقابت ها الکساندر تامارس نفر سوم المپیک آتن، به مقام پنجم رسید.

    حدادی پس از حضور در مسابقات جام ارگو و تارتو که در استونی برگزار شد، بامداد پنجشنبه به تهران بازگشت. حضور حدادی با پیراهن پرسپولیس از جمله نکات مورد توجه قهرمانان پرتاب دیسک جهان و مسئولین برگزاری مسابقات بود، به طوری که آنها درباره نام پرسپولیس که روی پیراهن حدادی درج شده بود، سوالاتی از وی می پرسیدند.

✘ zahra بازدید : 1716 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (3)

بعد از مدتی دل سیر اومدم پای نت  و خبرگزاریا بشینم ببینم چه خبره

طبق عادت معمول اول خبرآنلاینو باز کردم

خیلی دلم گرفت از پرونده ای که واس کریمی درست کردن

من که خوندم خیلی حالمو گرفت خیلی جاها اعتراض کردم اگه نویسنده ش غیرت داشته باشه نمایش بده...

خیلی نامردیه انقد نمک نشناس باشن ملت..

خدایی کریمی چیکار میتونست بکنه که نکرد

اعتراض ها و حاشیه های که درست کرد همهش واس اینه که حرف زور رو تحمل نمی کنه

مجتبی محرمی هم یه بار گفت که خیلی خوبه که کریمی انقد شجاعت داره، همین حرفو مازیار خودمونم بعد از اینکه از پرسپولیس رفت زد

اینکه حرف بزنی و حقیقتی که همیشه تلخه برای اقایون رو بگی میشه حاشیه سازی!!

چرا ؟؟ چون بازیکن خوبی هستی و همه قبولت دارن و خیلیا حسودن نسبت به جایگاهت و منتظرن حرفی بزنی که زوم کنن روش

همون حرفی که خود کریمی جلوی دوربین نود زد و فردوسی پور یه مدت کلید کرد روش!

پرونده ای که ساختن به قول خودشون واس جادوگرمون اینجا لینکه

خواستین بخونید من که دلشو ندارم همچین پستی رو بذارم تو وبم

این یعنی اوج قدرنشناسی که البته تو فوتبال ما عادی شده...

 

اینم از حال ما بعد از چندروزی دوری از نت

✘ zahra بازدید : 1099 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

نیلسون:بعد از بازی فهمیدیم هواداران به ما توهین می کنند/از حضور در پرسپولیس لذت می برم از نتایج زجر می کشم

 دروازه بان خارجی پرسپولیس می گوید نباید او را با شخص دیگری مقایسه کرد چون او فقط نیلسون است.

 

✘ zahra بازدید : 2161 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (1)

  •  

  • تمرین چهارشنبه سرخپوشان با نشاط و طراوت خاصی زیر نظر کادر فنی در مجموعه ورزشی درفشی فر با انگیزه بالای علی کریمی و درخشش مهدی مهدوی کیا برگزار شد.


    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ تمرین امروز از ساعت 9:30 پس از صحبت های مانوئل ژوزه آغاز شد.

    بازیکنان بعد از دویدن و انجام حرکات کششی و نرمشی تاکتیک های مورد نظر کادر فنی را به مورد اجرا گذاشتند.

    تمرین امروز پشت درهای بسته برگزار شد و اصحاب رسانه تنها در 5 دقیقه پایانی تمرین اجازه ورود پیدا کردند ولی هواداران اجازه ورود نیافتند.

    امیر حسین فشنگچی و مهرداد پولادی با دویدن آرام تمرینات خود را آغاز کردند. محمد قاضی و غلامرضا رضایی هم در تست هایی با عبور از موانع به تمرین پرداختند.

    علی کریمی تمرینات با نشاط و با انگیزه ای را انجام داد و با فریادهای خود همبازیان را تشویق به انجام درست تمرینات می کرد.

    بازی دستگرمی و درون تیمی بین بازیکنان برگزار شد که با گلزنی ایمون زاید همراه شد.

    مارکار آقاجانیان و مربی بدنساز جدید تیم ملی فوتبال کشورمان در تمرین سرخپوشان حضور یافته که مورد استقبال کادر فنی، بازیکنان و سرپرست تیم قرار گرفت.

    در پایان تمرین امروز مهدی مهدوی کیا، روح ا... سیف الهی، حمیدرضا علی عسگری و هادی نوروزی به زدن ضربات ایستگاهی پرداختند. در این میان، ضربه های مهدی مهدوی کیا با شکلی زیبا به سمت دروازه شلیک و به گل تبدیل می شد که با تشویق های مانوئل همراه بود.

✘ zahra بازدید : 2510 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (1)

 

وای خدای من چند روز نبودم چه خبره

از اخراج علی کریمی صحبت هست، راسته؟؟؟؟؟


✘ zahra بازدید : 2955 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (2)

 

سلام به همگی

من اول یه معذرت خواهی بدهکارم به همه به خاطر تاخیر چندروزه و اینکه  نبودم

یه سری مشکل دارم که یکم زمان می بره تا باز بیام

میام نهایتا تا آخر هفته بازمیام

دیروزم که باز باختیم

{#18}

 

من میرم با اجازه

دعام کنید زود بیام

{#88}

✘ zahra بازدید : 502 سه شنبه 21 شهریور 1391 نظرات (1)

قصه صعود، باز هم به اما و اگر كشيده مي‌شود؟

1000.jpg
خیلی جالبه که ایران باخته و تمام! و ما هنوز داریم بازی رو می بینیم و امیدوار که گل بزنه تیم ملی!!جالب تر گزارش عالی (!) مزدکه که اصن به روی مبارک نمیاره قضیه چیه... تصویر قطع شده میگه امیدوارم ارتباط برقرار بشه تا بتونیم  پخش مستقیم بازی رو ببینیم و خدمتتون تقدیم کنیم! یعنی تا این حد

 

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدوم تیمی؟؟
    بازیکن محبوبتون؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 223
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 157
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,090
  • بازدید ماه : 880
  • بازدید سال : 5,776
  • بازدید کلی : 395,103
  • کدهای اختصاصی
    Online User

    ابزار هدایت به بالای صفحه