loading...
عشق ما پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
✘ zahra بازدید : 2329 جمعه 17 شهریور 1391 نظرات (4)

 

 

 

  تیم ملی والیبال ایران تنها یک ست تا لیگ جهانی فاصله دارد.

 تیم ملی والیبال ایران با شکست دادن ژاپن، امید زیادی به کسب سهمیه لیگ جهانی پیدا کرد. ملی‌پوشان والیبال ایران امشب در دیدار با ژاپن، با نتیجه سه بر صفر برنده شدند و حالا تنها یک ست دیگر با کسب سهمیه لیگ جهانی فاصله دارند. ملی‌پوشان ایران در مسابقه اول خود با ژاپن که در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار شد، در سه ست پیاپی با نتایج 25 - 19، 25 - 14 و 25 - 23 به پیروزی رسیدند.
شاگردان ولاسکو دومین دیدار خود با ژاپن را یکشنه 19 شهریور برگزار می‌کنند. ایران اگر در این دیدار تنها در یک ست هم برنده شود، به لیگ جهانی صعود می‌کند.

برچسب ها تیم ملی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saiideh در تاریخ 1348/10/11 و 11:08 دقیقه ارسال شده است

چن دقه پیش وب سانازو خوندم ولی هرکاری کردم بلاگفا نذاشت براش نظر بزارم...
انقد ناراحتم که دوس دارم گریه کنم...
از طرفی من خودمم امسال کنکور دارم. یه جورایی حالشو می فهمم.
راستی این بازیکنا اینترنت نمی رن؟!؟
تا حالا شده برن وبای طرفدارشونو ببینن؟!؟
یا همش تو فیسبوکن؟!؟
نمی دونم والا...

شکلک

این نظر توسط ✿ sanaz ✿ در تاریخ 1348/10/11 و 19:20 دقیقه ارسال شده است

´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´
´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´
´¶¶¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´
´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´
´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´

ســــــــــــلام [بوسه]
خـــــــــــــوبی؟؟؟[قلب]
برای آخرین بار دارم برای اخرین آپم خبرت میکنم[ناراحت]
پس حتما بیااا و اپم رو بخووون[چشمک]
تا ناراحتیه بستن وب با حضور تو از یادم بره[بوسه][قلب][گل]
منتظرت هستم[چشمک][بوسه][گل]







کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدوم تیمی؟؟
    بازیکن محبوبتون؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 223
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 156
  • باردید دیروز : 258
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 932
  • بازدید ماه : 2,840
  • بازدید سال : 7,736
  • بازدید کلی : 397,063
  • کدهای اختصاصی
    Online User

    ابزار هدایت به بالای صفحه