loading...
عشق ما پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
✘ zahra بازدید : 372 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

 

فوتبال ملی - دو بازیکن رقیب با علی کریمی رقابت با او بر سر عنوان بهترین بازیکن آسیا را یک افتخار می دانند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین ؛ وقتی این دو بازیکن با این سئوال خبرآنلاین از آنها روبرو شدند که:« رقابت بر سر عنوان بهترین بازیکن آسیا ، با علی کریمی که یک بار این جایزه را برده ، چقدر به ارزش این جایزه می افزاید » لب به ستایش از کریمی گشودند. ژان ژی چینی که سابقه بازی در اروپا را دارد و الان در تیم گانگژو کشورش بازی می کند می گوید:« این یک افتخار است که ما با علی کریمی رقابت می کنیم. علی یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ آسیاست. به هر حال فردا شب شب بزرگی است و بودن در کنار علی کریمی ، به این هیجان اضافه می کند. او یکبار این جایزه را برده و یکی از بهترین های تاریخ فوتبال آسیاست.»

بعد از او نوبت رسید به هوان لی کره ای که تیمش قهرمان آسیا شده و هیجان بازی در جام باشگاه های جهان را دارد . او که شانسش شاید کمی بالاتر از بقیه است گفت:« راستش علی کریمی اسمی بزرگ در فوتبال آسیاست. او و فوتبالش را از نوجوانی پیگیری می کردم. علی در کره محبوبیت زیادی دارد . او الگوی بچگی هایم بوده . نشستن در کنارش هم برایم هیجان انگیز است. البته فردا فارغ از اینکه چه نتیجه ای رقم می خورد ، برای همه ما شب بزرگی است. باید به هر 3 ما برای رسیدن به این مرحله تبریک گفت.»

✘ zahra بازدید : 1167 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

فوتبال جهان - کنفرانس خبری بازیکنان برتر فوتبال آسیا به خاطر علی کریمی با دو ساعت و نیم تاخیر در کوالالامپور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین؛شاهین رحمانی عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره حضور علی کریمی در مراسم معرفی برترین‌های آسیا گفت:« قرار بود کنفرانس خبری سه بازیکن برتر فوتبال آسیا ساعت 15 روز چهارشنبه در مقر AFC برگزار شود، به همین منظور ما از علی کریمی درخواست کردیم در صورت امکان ساعت پرواز خود را تغییر داده و کمی زودتر به مالزی بیاید اما این امکان فراهم نشد.»او این را گفت و ادامه داد:« از آنجا که علی کریمی ساعت 14 به وقت مالزی وارد کوالالامپور می‌شود هماهنگی‌های لازم صورت گرفت و به همین دلیل کنفرانس خبری با دو ساعت و نیم تأخیر و در ساعت 17:30 برگزار خواهد شد تا علی کریمی نیز به عنوان یکی از کاندیداها در کنفرانس خبری حضور داشته باشد.»

گفتنی است، علی کریمی امشب فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را به مقصد دوبی ترک می‌کند و سپس راهی مالزی خواهد شد.

✘ zahra بازدید : 1420 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

 

لیگ برتر - علی کریمی و مهدی مهدوی کیا به زودی وارد باشگاه صدتایی های پرسپولیس خواهند شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ علی کریمی بازیکن باشگاه پرسپولیس و تیم ملی ایران که نامش در بین سه نامزد نهایی کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا دیده می شود، برای شرکت در مراسم انتخاب برترین های سال آسیا سه شنبه شب تهران را به مقصد مالزی ترک خواهد کرد. او علاوه بر اینکه که امیدوار است پس از 8 سال برای بار دوم به این افتخار برسد، در آستانه ثبت رکوردی دیگر در تیم باشگاهی اش است. شماره 8 پرسپولیس تاکنون موفق شده 99 بار برای سرخپوشان به میدان برود و فقط یک بازی دیگر برای پیوستن به باشگاه صدتایی های پرسپولیس فاصله دارد تا نام خود در تاریخ باشگاه ماندگار کند. البته این فقط کریمی نیست که به زودی به باشگاه صدتایی ها پرسپولیس خواهد پیوست، کاپیتان مهدی مهدوی کیا هم با 95 بار پوشیدن پیراهن پرسپولیس پشت سر جادوگر قرار دارد. در همین راستا باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که در صورتی که علی کریمی به عنوان مرد سال فوتبال آسیا انتخاب شود، بلافاصله در مراسمی ویژه از این دو اسطوره تقدیر خواهد شد و در غیر اینصورت برگزاری این مراسم به تعطیلات نیم فصل موکول خواهد شد. باشگاه پرسپولیس در نظر دارد که علاوه بر این دو بازیکن باسابقه، از هادی نوروزی هم که تاکنون 103 بار برای پرسپولیس به میدان رفته و پیش از این وارد باشگاه صدتایی ها شده تقدیر کند.

✘ zahra بازدید : 2616 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

برای شرکت در مراسم برترین های آسیا/ کریمی بامداد سه شنبه ایران را ترک می کند

فوتبال ملی - مراسم انتخاب برترین های سال آسیا پنج شنبه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ هنگامی که کنفدراسیون فوتبال آسیا نامزدهای نهایی دریافت جایزه بهترین بازیکن سال 2012 را اعلام کرد و نام علی کریمی در بین سه بازیکن برتر آسیا دیده شد، همه امیدوار شدند تا پس از سال ها این جایزه به فوتبالیستی از کشورمان برسد.
علی کریمی شماره 8 پرسپولیس و تیم ملی ایران که عنوان برترین بازیکن آسیا در سال 2004 را در کارنامه خود دارد، بامداد سه شنبه به همراه یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس برای شرکت در مراسم انتخاب برترین های سال آسیا راهی کوالالامپور مالزی خواهد شد. ابتدا قرار بود که کریمی سه شنبه شب ایران را ترک کند اما او برای شرکت در کنفرانس مطبوعاتی قبل از مراسم سفر خود را چند ساعتی جلو انداخت.
حالا باید منتطر ماند و دید که علی کریمی می تواند برای دومین بار به عنوان برترین بازیکن سال آسیا انتخاب شود و این جایزه برای پنجمین بار به بازیکنی از کشورمان برسد یا نه.

✘ zahra بازدید : 375 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (1)
فوتبال -حالا که علی کریمی به جمع 3 نامزد نهایی دریافت توپ طلای آسیا راه یافته و قرار است چهارشنبه آینده در کوالالامپور حاضر شود، یادآوری خاطره ای از آن دوران که کریمی توپ طلا را تصاحب کرد، خالی از لطف نیست.
به گزارش رادنیوز، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران، علی کریمی را به عنوان یکی از سه نامزد نهایی مرد سال آسیا به مراسم انتخاب برترین ها که چهارشنبه آینده در کوالالامپور مالزی برگزار می شود، دعوت کرد.
پیش از این محسن بنگر، مدافع بلند بالای پرسپولیس نیز به دلیل نمایش خوبش در ترکیب فصل گذشته سپاهان، در جمع پنج نامزد نهایی قرار داشت و با ارسال این نامه معلوم شد فقط علی کریمی از ایران در جمع سه نامزد نهایی قرار گرفته است.
و اما حالا می‌خواهیم کمی به عقب برگردیم، به اواخر سال 2004 میلادی که مشابه چنین دعوت نامه ای از سوی AFC به فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه الاهلی امارات رسید...
آن زمان مسوولان کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفتند علی کریمی، آقای گل جام ملت های آسیا در سال 2004 (چین) را در جمع سه نامزد نهایی قرار دهند، در حالی که جادوگر جوان اصلا اهل حضور در این قبیل مراسم نبود.
بازیکنی که در جشن تولدش خوابش برده و همبازیان و کلی هوادار را در هتل محل اردوی تیم ملی تنها گذاشته بود، چگونه باید به این مراسم می رفت؟ اولین بار ابوالفضل جلالی، مدیر برنامه های آن زمان کریمی و دوست صمیمی جادوگر در امارات این خبر را در اختیار او گذاشت. خبری که مثل همیشه ذره ای جادوگر بی انگیزه را به وجد نیاورد!
البته ابوالفضل جلالی به خوبی با روحیات علی کریمی آشنا بود. او می دانست هیچ خبری نمی تواند این بازیکن خونسرد و تکنیکی را به هیجان بیاورد، کما اینکه نمایندگان باشگاه آتلتیکومادرید در آن سال ها نتوانستند! (نمایندگان تیم مادریدی زمان سرمربیگری میروسلاو بلاژویچ در تیم ملی، می‌خواستند با حضور در ورزشگاه بازی علی کریمی را از نزدیک ببینند و او را به لالیگا ببرند. بلاژویچ تصور می کرد وقتی این خبر را به کریمی بگوید شماره 8 بال در می آورد اما واکنش کریمی فقط یک جمله کوتاه بود؛ ولش کن آقا، مهم نیست!)
به هرحال جلالی خبر انتخاب شماره 8 به عنوان یکی از 3 نامزد نهایی دریافت توپ طلای سال 2004 آسیا را به جادوگر داد و از کریمی جدا شد. هنوز به منزل نرسیده بود که زنگ تلفن همراهش به صدا درآمد و صدایی آشنا از پشت خط گفت: «من نمیام!» تعجبی در کار نبود. ابوالفضل جلالی بهتر از همه علی کریمی را می شناخت، اما این کار، دهان کجی به مسوولان کنفدراسیون آسیا بود. جلالی اصراری نکرد ولی رایزنی کرد تا بداند کریمی مرد سال آسیا می شود یا فقط جزو سه نامزد نهایی است. این خبرنگار قدیمی و خبره بالاخره از طریق دوستانش در مالزی فهمید جادوگر نفر اول فهرست و مرد سال آسیاست و باید به هر طریق ممکن کریمی را راضی کرد به مالزی برود، ولی چگونه؟
آن شب ابوالفضل جلالی چیزی به علی کریمی نگفت. تا فردا ظهر صبر کرد تا جادوگر محبوب از خواب بیدار شود. سپس با کریمی تماس گرفت و از وی خواست تا همراهش به مرکز خرید دوبی برود و...
علی کریمی به همراه ابوالفضل جلالی پا به هر مغازه ای می گذاشتند، فروشنده ها خوشحال می شدند و به جادوگر بابت قرار گرفتن در جمع سه نامزد نهایی مرد سال آسیا تبریک می گفتند، در حالی که خود کریمی حتی به این تبریکات لبخند هم نمی زد!
مشکل بزرگ دیگر عدم علاقه علی کریمی به پوشیدن کت و شلوار بود. بازیکنی که تا دیروز همه جا با تیپ اسپورت و شلوار جین ظاهر می شد، حالا چطور کت و شلوار بپوشد؟
از جلالی اصرار و از کریمی انکار و خلاصه در اوج ناامیدی، بالاخره پافشاری و سماجت ابوالفضل جلالی نتیجه داد تا جادوگر کوتاه بیاید و کت و شلوار به تن کند. کت و شلوار به تن کردن همان و راهی مالزی شدن همانا!
بالاخره جادوگر به همراه مدیربرنامه های دلسوزش راهی کوالالامپور شد و باز هم با بی علاقگی محض کاپ برترین بازیکن سال 2004 آسیا را بالای سر خود برد. وقتی راقم این سطور به صورت تلفنی و به کمک ابوالفضل جلالی از کریمی پرسید: «علی آقا احساست از کسب این عنوان چیست؟ »پاسخ شنید: «هیچی!»
***
اکنون هشت سال از روی آن سال گذشته است و دوباره شماره هشت در جمع سه نامزد نهایی برترین بازیکن سال آسیا (2012) قرار گرفته است، در حالی که نه خبری از دست و دلبازی عرب هاست، نه الاهلی و نه حتی ابوالفضل جلالی، نمی دانیم این خبر توانسته در 34 سالگی علی کریمی را به وجود بیاورد یا نه؟ حتی نمی دانیم این بار کسی پیدا می شود که مثل جلالی با اصرار و سماجت جادوگر را با خود به مالزی ببرد یا اینکه کریمی خونسرد و بی خیال ترجیح می دهد در تهران بماند؟
نمی دانیم! اما خوب می دانیم «یکی آن بالا علی کریمی را دوست دارد» باور کنید!

تعداد صفحات : 20

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدوم تیمی؟؟
    بازیکن محبوبتون؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 223
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,088
  • بازدید ماه : 878
  • بازدید سال : 5,774
  • بازدید کلی : 395,101
  • کدهای اختصاصی
    Online User

    ابزار هدایت به بالای صفحه