loading...
عشق ما پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
✘ zahra بازدید : 1367 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (0)



afc معرفی می کنداز این سه نفر، کدام یک بر توپ طلا بوسه می زند؟

تنها دو روز تا مراسم انتخاب بهترین بازیکن آسیا زمان باقی است و در این فاصله رایزنی های فراوانی پیرامون آن که کدامیک از سه نفر مرد سال قاره آسیا انتخاب می شود، به گوش می رسد. قصد داریم نامزدان دریافت توپ طلا را به طور کامل معرفی کنیم تا خود شما قضاوت کنید کدامیک مستحق رسید به این عنوان است. فراموش نکنیم که سال گذشته این عنوان به مهدی مهدوی کیا تعلق گرفت. امسال نوبت کدامیک از این سه نفر است که بر توپ طلا بوسه زند؟علی کریمیسالهای زیادی است که کریمی در فوتبال آسیا می درخشد، بسیاری او را مارادونای آسیا می خواندند، اما این ستاره ایرانی تنها محبوب آسیایی ها نیست و چندین پیشنهاد از تیمهای اروپایی نظیر آتلتیکو مادرید اسپانیا و پروجای ایتالیا داشته است.سال 2004، یک سال ویژه برای کریمی بود. او قهرمان جام حذفی امارات شد و در لیگ امارات با 14 گل زده، آقای گل مسابقات شد. کریمی در مجموع 27 گل در لیگ و جام حذفی امارات به ثمر رساند.کریمی روند رو به رشد خود را در جام ملتهای 2004 هم ادامه داد و با گلها و دریبلهای خود تیم ایران را به مقام سومی آن مسابقات رساند. هیچ کس هت تریک او در مقابل کره جنوبی را فراموش نمی کند. علی کریمی در رقابتهای جام ملت های 2004 با 5 گل زده آقای گل شد و عنوان دومین بازیکن برتر مسابقات را به دست آورد.نام: علی کریمیتاریخ تولد:8 نوامبر 1978قد:78/1 متروزن:79 کیلوگرمباشگاه: الاهلی اماراتباشگاه های قبلی: فتح و پرسپولیسملیت: ایرانیپست: مهاجم- عهافبکافتخارات:- بهترین گلزن رقابتهای جام ملتهای 2004 چین( با 5 گل زده)- مدال برنز رقابتهای جام ملتهای 2004 چین- عضو تیم منتخب مسابقات جام ملتهای 2004 چین- قهرمان بازیهای آسیایی(1998)- قهرمان بازیهای غرب آسیا2000علاحبیلدرخشش در لیگی که ستارگانی چون گابریل باتیستوتا، سونی اندرسون، فرانک لبوف و مارسل دسایی بازی می کنند، کار آسانی نیست اما علاحبیل در لیگ قطر هم یک بازیکن گلزن نشان داد، به طوری که با زدن هشت گل در ده مسابقه بهترین گلزن این رقابتهاست. حبیل در طول مسابقات جام ملتهای آسیا با پنج گل خود تیم نه چندان مدعی بحرین را تا مرحله نیمه نهایی جلو برد.نام: علاحبیلتاریخ تولد:25 ژوئن 1982قد:75/1متروزن:66 کیلوگرمباشگاه: الغرافه(قطر)باشگاه قبلی: الاهلی(بحرین)ملیت: بحرینپست: مهاجمافتخارات:- بهترین گلزن رقابتهای جام ملتهای 2004 چین( با 5 گل زده)- مقام چهار جام ملتهای 2004 چین- عضو تیم منتخب مسابقات جام ملتهای 2004 چین- پیشتاز گلزنان لیگ قطر(10 گل در 8 مسابقه)- نفر دوم گلزنان مرحله مقاماتی جام جهانی 2006(5 گل در 5 مسابقه)شونسوکه ناکامورااین بازیکن 24 ساله ژاپنی در رقابتهای جام ملتهای آسیا به عنوان بهترین بازیکن مسابقات شناخته شد. ناکامورا سه سال است که در باشگاه رجینای ایتالیا بازی می کند و در این تیم یک مهره کلیدی به شمار می آید. او هافبکی است که خوب گل می زند، خوب پاس می دهد، مهارت او با توپ مناسب است و از همه مهمتر یک رهبر برای حفظ نظم تیمی به شمار می آید. ناکامورا در جام ملتهای آسیا دو گل به ثمر رساند.نام: شونسوکه ناکاموراتاریخ تولد:24 ژوئن 1978چقد:78/1 متروزن:69 کیلوگرمباشگاه: رجینا( ایتالیا)باشگاه های قبلی: یوکاهاما مارینوسملیت: ژاپنیپست: هافبکافتخارات:- قهرمان رقابتهای جام ملتهای 2004 چین- بهترین بازیکن جام ملتهای 2004 چین- عضو تیم منتخب مسابقات جام ملتهای 2004 چین- بازیکن کلیدی تیم رجینای ایتالیا

✘ zahra بازدید : 2159 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (0)

کریمی: نه پارتی درAFC دارم و نه کسی را می‌شناسم/ 

 

علی کریمی، نامزدی‌ خود برای کسب جایزه بهترین بازیکن سال 2012 آسیا را غیرمنتظره و مبهم خواند.
تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز (جمعه) در حاشیه دیدار تدارکاتی این تیم برابر شهرداری باغستان درباره انتخاب خود به عنوان یکی از سه نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال آسیا اظهار کرد: راستش برای خود من یک مقدار که نه خیلی غیر منتظره بود. در فصل گذشته پرسپولیس یا من بازیکن خیلی خوب نبودیم. اما این اتفاقی است که قسمت من شده است.
وی افزود: من نه در AFC پارتی دارم و نه کسی را می‌شناسم. این انتخاب برای خودم هم از جهاتی مبهم است، هرچند که در داخل خیلی از افراد از این موضوع خوشحال نشدند اما انتخاب من افتخاری برای همه فوتبال است.
کریمی با اشاره به اینکه شانس بازیکن کره‌ای برای تصاحب جایزه بازیکن سال آسیا از او بیشتر است، گفت: دعای خیر مردم همیشه پشت سر فوتبال بوده است و امیدوارم که برای دومین بار این جایزه را به دست بیاورم تا مردم ایران هم خوشحال شوند. به هر حال این موضوع برای فوتبال ما خوب است اما آن چیزی که من در این چند روز دیدم و شنیدم این طور بود که خیلی‌ها از این اتفاق خوشحال نشده‌اند اما برای من مهم نیست. این اتفاقی است که قسمت من شده و همین که با 35 سال سن توانسته‌ام جزو سه نفر نهایی آسیا باشم برایم یک افتخار است، حال باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.
هافبک ملی‌پوش پرسپولیس در پاسخ به این سوال که برخی می‌گفتند اگر علی کریمی بود، ایران به ازبکستان نمی‌باخت، گفت: این شیطنت برخی از افراد است که چنین حرف‌هایی می‌زنند، من در بازی قبلی با کره جنوبی هم بازی نکردم اما بازی را بردیم. هرچند که خیلی‌ها گفتند تیم ملی با خوش‌شانسی کره جنوبی را برد، ما در بازی برابر ازبکستان شانس نیاوردیم و می‌توانستیم موقعیت‌هایمان را تبدیل به گل کنیم. ازبکستان فقط یک موقعیت داشت و همان، گل شد. درست است که شانس در فوتبال تاثیرگذار است اما وقتی ما بازی رفت را در ازبکستان بردیم، خیلی‌ها از جمله مجری همان برنامه گفتند که ایران با نامردی و با کمک داور بازی را برد. آنقدر از این حرف‌ها زدند که همان بلا سر خودمان آمد و در بازی برگشت با ازبکستان داور یک گل سالم ما را قبول نکرد.
وی افزود: اگر من در بازی با ازبکستان بودم هم همین نتیجه رقم می‌خورد. ما هنوز برای صعود به جام جهانی شانس داریم. کارمان سخت شده اما غیر ممکن نشده است. اگر به جام جهانی برویم افتخاری است که برای همه ما نه فقط تیم ملی به دست می‌آید. اگر دقت کنید هر زمان که ما به جام جهانی رفته‌ایم بعد از آن چند بازیکن‌مان به تیم‌های اروپایی ترانسفر شده‌اند و این یک اتفاق خوب برای فوتبال ماست. امیدوارم با دعای خیر مردم از این چند بازی باقی مانده امتیاز لازم را بگیریم و همه به هم کمک کنیم تا به جام جهانی صعود کنیم.
علی کریمی درباره آخرین وضعیت آمادگی خود گفت: من دیروز یک ام‌.آر‌.آی جدید گرفتم که راضی کننده بود. مصدومیتم ترمیم شده و از فردا نرم دویدن را شروع می‌کنم و اگر خدا بخواهد یک هفته تا 10 روز دیگر تمرین با تیم را آغاز می‌کنم. به امید خدا خود را برای بازی جام حذفی با ملوان آماده می‌کنم، دو هفته است که تمرین نکرده‌ام و باید در این مدت آمادگی خود را مجددا پیدا کنم.
هافبک پرسپولیس در پایان درباره هم زدن غذای نذری امام حسین (ع) در ورزشگاه درفشی‌فر گفت: به هر حال این حال و هوایی است که در این روزها همه ما داریم و من هم مثل بقیه مردم در عزاداری امام حسین (ع) شرکت می‌کنم، امیدوارم نذر همه قبول و حاجت همه برآورده شود. من هم مثل سایر مردم در این ده روز برای امام حسین (ع) تلاش می‌کنم و امیدوارم محرم برای ما فقط در این ده روز خلاصه نشود و در همه سال محرم را حس کنیم و از آن درس بگیریم.

✘ zahra بازدید : 2528 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

 

لیگ برتر - علی کریمی در شبی رویایی مهمان خانه مانوئل ژوزه شد تا پیرمرد پرتغالی توانایی آشپزی اش را به رخ کاپیتان شاکی تیم بکشد.

به گزارش خبرآنلاین ؛ محمد رویانیان ، مدیر باشگاه پرسپولیس در حاشیه مراسم عقد قرارداد رسمی با رضا حقیقی بازیکن جدید سرخ ها به داود عابدی و دوربین شبکه خبر گفت:« دو شب قبل ، علی کریمی به خانه مانوئل ژوزه رفته و سرمربی تیم از علی با غذای ویژه پرتغالی که خودش تهیه کرده ، پذیرایی کرده است. این طور هم که شنیدم انگار دست پختش خیلی خوب بوده و علی کریمی هم حسابی از این غذا خوشش آمده. امیدوارم که این اتفاق شروعی باشد برای تحکیم روابط این دو .» سردار درباره احتمال انتخاب علی کریمی به عنوان مرد سال فوتبال آسیا هم گفت:« او بازیکن بزرگی است و شایسته کسب این عنوان. امیدوارم که این اتفاق بیفتد.»

کریمی و مانوئل بعد از 60 روز قهر ، هفته قبل با وساطت علی پروین در مجموعه درفشی فر با هم آشتی کردند تا کریمی به تمرینات پرسپولیس برگردد.

 

✘ zahra بازدید : 1736 سه شنبه 30 آبان 1391 نظرات (1)

 

علی کریمی در جمع سه نامزد نهایی کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا قرار گرفت.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دو روز پیش کنفدراسیون فوتبال آسیا فهرست 5 نفره نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا را معرفی کرده بود که در این فهرست نام علی کریمی و محسن بنگر از ایران وجود داشت.

 

امروز (سه‌شنبه) AFC در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال نام سه نامزد نهایی را اعلام کرده که اسم علی کریمی هم در آن دیده می‌شود، اما محسن بنگر یکی از دو بازیکن خط خورده است.

 

دعوتنامه حضور کریمی در مراسم انتخاب بهترین‌های سال 2012 آسیا به فدراسیون فوتبال رسیده است و این بازیکن باید در این مراسم شرکت کند. کریمی در سال 2004 با درخشش در جام ملت‌های آسیا به عنوان آخرین بازیکن ایرانی این عنوان را به دست آورد.

✘ zahra بازدید : 3226 سه شنبه 30 آبان 1391 نظرات (0)

 

25 آبان ماه یک اتفاق خجسته افتاد.

محسن چاوشی پدر شد!

پسر آقای خاص 25 آبان متولد شد
تبریک امیر ارجینی

[تصویر:  tabrike%20amir%20arjeyni%28Chavoshinews.ir%29.jpg]
تبریک محسن یگانه
[تصویر:  Tabrike%20Mohsen%20Yegane%20%28ChavoshiNews.Ir%29.jpg]
تبریک ایمان قیاسی
[تصویر:  Tabrike%20Iman%20Ghiasi%20%28ChavoshiNews.Ir%29.jpg]

تبریک امیر ارجینی

[تصویر:  tabrike%20amir%20arjeyni%28Chavoshinews.ir%29.jpg]

تبریک شهاب اکبری

[تصویر:  Tabrike%20Shahab%20Akbari%28Chavoshinews.ir%29.jpg]

تبریک شهاب رمضان

[تصویر:  Tabrike%20shahab%20ramezan%20%28ChavoshiNews.Ir%29.jpg]

قربون پدر و پسر هر دو با هم بشم منSmilie-gross_309

تعداد صفحات : 20

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدوم تیمی؟؟
    بازیکن محبوبتون؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 223
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 201
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,134
  • بازدید ماه : 924
  • بازدید سال : 5,820
  • بازدید کلی : 395,147
  • کدهای اختصاصی
    Online User

    ابزار هدایت به بالای صفحه