loading...
عشق ما پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
✘ zahra بازدید : 975 سه شنبه 30 آبان 1391 نظرات (0)

فوتبال ملی - حضور علی کریمی در میان 5 نامزد برترین های سال آسیا آن هم در شرایطی که در 2 ماه گذشته تنها یک بازی دوستانه برابر تاجیکستان داشته برای بسیاری تعجب بر انگیز شده است.

شاهین رحمانی عضو ایرانی تشکیلات فوتبال آسیا در این گفت و گو با خبرآنلاین ؛ به تشریح نحوه امتیاز دهی بازی بازیکنان مختلف در سطح قاره می پردازد و می گوید:« مراسم انتخاب بهترین ها در اسمش هم آمده که AFC AWARD است نهASIAN AWARD  آنها کاری به باقی رخدادهای ملی ندارند. تنها بازی هایی از بازیکنان مختلف تحت نظر قرار می گیرد و ارشیابی می شود که زیر نظر تشکیلات کنفدراسیون برگزار شود. در همین بازی ها هم بعضی از بازی ها« بازی های باارزش» هستند. مسابقات انتخابی جام جهانی ، جام ملتهای آسیا و لیگ قهرمانان به ترتیب بیشترین سطح اهمیت را در این انتخاب دارند. حالا چطور علی کریمی در این لیست قرار گرفته ، دقیقا بر همین اساس ارزش گذاری است. پرسپولیس سال قبل در بازی های لیگ قهرمانان حضور داشت و کریمی در 6 بازی مرحله گروهی و البته تک بازی مرحله حذفی لیگ قهرمانان تیمش در عربستان بازی کرد که می شود 7 مسابقه . به این بازی ها ، بازی های او در دو مرحله انتخابی جام جهانی همراه تیم ملی را هم حساب کنید که چیزی بیش از 10 بازی می شود. مسابقاتی که نمایندگان کنفدراسیون برای حضور در آنها به این بازیکن امتیاز داده اند و جمع این نمرات برای او عددی را به همراه آورده است.»

رحمانی ادامه می دهد:« به هر حال بازیکنانی مثل علی کریمی ، نام هایی شناخته شده در فوتبال قاره هستند. همیشه وقتی آنها در زمین باشند ، تمرکز نمایندگان هم روی آنهاست و حرکات شان بیشتر به چشم می آید. به احتمال فراوان او در تعدادی از این بازی ها هم توانسته عنوان «ارزشمندترین بازیکن زمین» را از آن خود کند و نمراتش خیلی بالاتر رفته است. بر همین اساس هم هست که مجموع امتیازاتش او را تبدیل به یکی از 5 بازیکن برتر قاره کرده است. در شرایطی که مثلا بنگر هم با 6 بازی مرحله گروهی و یک برد در برابر استقلال در مرحله حذفی توانسته در این لیست باشد . »

رحمانی درباره تغییرات در اهدای جوایز و اضافه شدن جایزه بهترین لژیونر سال هم می گوید:« نزدیک به یک دهه است که کنفدراسیون آسیا تاکید دارد جایزه بهترین بازیکن قاره باید به بازیکنی اهدا شود که هم در رخداد جشن حضور دارد ، هم در رقابت های تحت نظر کنفدراسیون بازی می کند. برای همین هم بود که بازکنانی این جایزه را می بردند که صرفا در قاره حضور داشتند و در لیگ های آسیایی بازی می ردند و البته آسیایی هم لودند چون خیلی از این تیم ها بازیکنان غیر آسیایی خیلی خوبی داشتند که در این ارزشگذاری به حساب نمی آمدند. برای همین بود که از امسال جایزه بهترین لژیونر آسیایی و همین طور بهترین لژیونر غیر آسیایی هم بهجوایز اضافه شده است تا این نقص هم برطرف شود اما بازیکن سال آسیا همچنان با همان ملاک قبلی انتخاب می شود.»

حالا علی کریمی این شانس را دارد تا به احتمال فراوان برای به دست آوردن جایزه ای تلاش کند که آخرین بار در سال 2004 توسط خود او برای فوتبال ایران بدست آمده است. جایزه ای که بار قبل خیلی هم جادوگر را احساساتی نکرده بود اما این بار در آخرین سال های فوتبالی اش برای او برگی برنده خواهد شد. جایزه ای که شاید هیجانی دوباره را بتواند به فوتبال بی انگیزه و تقریبا نیمه جان ایران هدیه کند.

 

✘ zahra بازدید : 1203 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (1)

  • مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: انتخاب علی کریمی و محسن بنگر در جمع پنج نامزد نهایی مرد سال فوتبال آسیا را به جامعه فوتبال، این دو بازیکن و هواداران پرسپولیس تبریک می گویم و امیدوارم آنها بهترین رتبه را کسب کنند.


    محمد رویانیان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: انتخاب علی کریمی و محسن بنگر از سوی AFC اتفاق خوشحال کننده ای است و امیدوارم آنها در نهایت از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان نفرات برتر مرد سال آسیا انتخاب شوند. این دو بازیکن در فصل گذشته زحمت کشیدند و شایستگی قرار گرفتن در جمع پنج نامزد نهایی مرد سال فوتبال آسیا را داشته اند.

    رویانیان تصریح کرد: علی کریمی انصافا یکی از برترین های فوتبال ما بوده و هست و سال های موفقی داشته و محسن بنگر نیز بازیکن توانمند و با غیرتی است که فصل گذشته در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا خوش درخشیده و AFC با این معیارها آنها را انتخاب کرده است. محسن بنگر سه سال است نامزد کسب این عنوان می شود و امیدوارم بار دیگر به تیم ملی دعوت شود.

    مدیر عامل پرسپولیس افزود: من آرزو دارم کریمی و بنگر عناوین برتر را به خود اختصاص داده و در انتخاب نهایی AFC رتبه ای کسب کنند که موجبات خوشحالی هر چه بیشتر هواداران پرسپولیس فراهم شده و افتخاری دیگر از سوی پرسپولیس به جامعه فوتبال هدیه داده شود. در گذشته نیز علی دایی، مهدی مهدوی کیا، علی کریمی و خداداد عزیزی به عنوان مرد سال فوتبال آسیا انتخاب شده اند که همگی جزو خانواده بزرگ پرسپولیس بوده اند.

    رویانیان درباره مذاکرات خود با باشگاه فجر سپاسی برای جذب رضا حقیقی گفت: با مدیر عامل محترم باشگاه فجر سپاسی توافقات بسیار خوبی داشته ایم و با آقای یاوری سرمربی این تیم نیز صحبت کرده و مشکلی برای جذب این بازیکن نداریم. انشاءا... مذاکرات نهایی را انجام می دهیم، با این وجود بنده باز هم با مدیر عامل و سرمربی فجر سپاسی در ارتباط خواهم بود تا در سایه تعامل این بازیکن را جذب کنیم.

    رویانیان در ادامه گفت: درباره رضا حقیقی و مصدومیتش شایعاتی منتشر می شود که صحت ندارد و امیدوارم از چنین شایعاتی اجتناب شود. حقیقی بازیکن توانمندی است که کار مداوایش به خوبی انجام می شود و مصدومیت او چیز حادی نیست.

    مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با توجه به اظهار نظر مربی تیم گهر درود مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس اگر علیرضا واحدی نیکبخت را می خواهد، قاضی و انصاری فرد را به ما بدهد، گفت: اگر مسئولان محترم باشگاه گهر چنین خواسته ای دارند این انتقال منتفی خواهد شد و ما در صورتی که نیکبخت با باشگاهی قرارداد نداشته باشد برای جذب او اقدام خواهیم کرد. همچنین باید بگویم به ما گزارش شده بود که نیکبخت در حال حاضر با باشگاهی قرارداد نداشته و بازیکن آزاد است اما ظاهرا قضیه اینگونه نبوده است. به هر حال اگر مسئولان گهر خواهان دو بازیکن پرسپولیس هستند باید این ماجرا را برای نیم فصل منتفی بدانیم و اگر مذاکرات خوب پیش برود، برای فصل بعد می توانیم نیکبخت را جذب کنیم.

✘ zahra بازدید : 2406 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (1)

ا

کنفدراسیون فوتبال آسیا نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال 2012 را اعلام کرد که در بین آنها دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس حضور دارند.

  این فهرست از بازیکنانی انتخاب شده است که در فوتبال آسیا بازی می کنند و بازیکنان آسیایی شاغل در لیگ‌های اروپایی منظور نشده‌اند. 

در فهرست پنج نفره بازیکن سال ۲۰۱۲ آسیا علی کریمی و محسن بنگر از ایران و سه بازیکن دیگر از کشورهای چین، استرالیا و کره جنوبی قرار دارند. بر پایه گزارش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، کریمی که در سال ۲۰۰۴ به عنوان بازیکن سال آسیا معرفی شد، دوباره به این فهرست بازگشته است. 



"لی کئون - هو" که به اولسان هیوندای کره جنوبی کمک کرد تا به عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کند در این فهرست حضور دارد. "لوکاس نیل"، مدافع استرالیایی، محسن بنگر، مدافع تیم فوتبال ایران، و ژنگ ژی، مدافع گوانگژو اور گرانده چین در میان پنج نامزد قرار دارند.

 

✘ zahra بازدید : 2784 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (1)

تصوير خبر

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اتفاق خوبی برای پرسپولیس و هوادارانش افتاد و من هم دیگر با علی کریمی مشکلی ندارم.
مانوئل ژوزه پس از آشتی با علی کریمی در تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به مسائلی که ناخواسته پیش آمده بود، خوشبختانه همه چیز برای من و کریمی حل شد و من دیگر با او هیچ مشکلی ندارم.

وی افزود: این یک اتفاق بسیار خوب برای پرسپولیس و هوادارانش است و من امیدوارم هرچه سریعتر مصدومیت کریمی برطرف شود.

ژوزه ادامه داد: متأسفانه کریمی دچار مصدومیت بدی شده و باید با حضور در تمرینات و سپس رفع مصدومیت به او کمک شود تا به شرایط ایده‌آل برگردد. خوشبختانه همه باید از الان مانند گذشته با رفع برخی از سوءتفاهمات برای نتیجه‌ گرفتن پرسپولیس بیشتر تلاش کنیم. اتفاقی که افتاد به نفع همه بود.

وی خاطرنشان کرد: دیگر نمی‌خواهم این مسئله را حل کنم مشکل من با علی کریمی تمام و حل شد. الان همه باید کمک کنیم تا پرسپولیس به نتیجه دلخواه برسد. امیدوارم که او برای بازی‌های بعدی پس از رفع مصدومیت شرایط ایده‌آل پیدا کند اما مهم این بود که یک اشتباه اتفاق افتاد اما تمام شد و حالا علی می‌خواهد به ما کمک کند.

✘ zahra بازدید : 483 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (1)

کریمی مصدوم شد تا به جشن تولدش برسد!

 علی کریمی در همان نیمه اول بازی با تاجیکستان آسیب دید تا در شب تولدش ، خیلی زود ورزشگاه آزادی را ترک کند.

 علی کریمی ، کاپیتان تیم ملی در بازی با تاجیکستان که در 30 دقیقه ابتدایی عملکرد مناسبی داشت و 3 پاس گل  مهیا کرد خیلی زود آسیب دید تا حضورش در بازی با ازبکستان در هاله ای از ابهام باشد. او که بعد از یک ماه داشت در یک بازی رسمی به میدان می رفت درحالی آسیب دید که در کورسی سرعتی ، کشاله رانش گرفت و زمین را ترک کرد. امشب او در خانه اش مراسم جشن تولد 34 سالگی اش را برپا می کند و این آسیب دیدگی بد موقع اگرچه باعث شد تا حضورش در زمین با وقفه روبرو شود اما بهانه ای شد تا شاید زودتر در کنار خانواده اش باشد.

تعداد صفحات : 20

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدوم تیمی؟؟
    بازیکن محبوبتون؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 223
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 134
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,067
  • بازدید ماه : 857
  • بازدید سال : 5,753
  • بازدید کلی : 395,080
  • کدهای اختصاصی
    Online User

    ابزار هدایت به بالای صفحه