loading...
عشق ما پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
✘ zahra بازدید : 437 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

  • سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رویانیان نهایت حمایت را انجام داده، پای او می ایستم و پرسپولیس را ترک نمی کنم تا روزی که موفق شود.


    مانوئل ژوزه در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: 50 سال است در فوتبال هستم و در 36 سال آن مربی بوده ام. با این تجربه ای که دارم می دانم چه حرف هایی را باید بزنم و چه حر ف هایی را نزنم.

    وی در ارتباط با طرح مسائلی مبنی بر اینکه به باشگاه گفته است؛ می توانند او را بر کنار کنند، تصریح کرد: من هیچگاه چنین حرفی نمی زنم. هیچ مشکلی بین من و باشگاه وجود ندارد و در این میان مسائلی از قول من مطرح می شود که صحت ندارد.

    وی ادامه داد؛ بعضی نمی خواهند من در پرسپولیس موفق باشم. برخی هم نمی خواهند پرسپولیس موفق باشد اما پرسپولیس روزهای خوبی را پیش رو خواهد داشت.

    سرمربی پرسپولیس خاطر نشان کرد: من را آقای رویانیان به پرسپولیس آورد. ایشان نهایت حمایت را از من داشته است و هیچگاه پشت من و تیم را خالی نکرده است. من هم تا آخر، پای ایشان و پرسپولیس ایستاده ام. من تمام تلاش خودم را به کار می گیرم تا این تیم به آنچه شایسته آن است برسد.

    پرسپولیس پتانسیل بالایی دارد و من آن را ترک نمی کنم تا شاهد موفقیت تیم باشیم و روزهای خوبی را به هواداران هدیه کنیم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدوم تیمی؟؟
    بازیکن محبوبتون؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 223
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 117
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,076
  • بازدید ماه : 4,274
  • بازدید سال : 9,170
  • بازدید کلی : 398,497
  • کدهای اختصاصی
    Online User

    ابزار هدایت به بالای صفحه