loading...
عشق ما پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
✘ zahra بازدید : 3762 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (21)

 

سلام بعد از چندروزی فکر کردن و ... نهایتا به نتیجه ای رسیدم که گفتم در جریان باشید

این پرسپولیسی که احترام جادوگرشو نگه نداره به درد من نمیخوره

الکی دارم وقت تلف می کنم سرش

به قول عابدزاده مون که گفت فوتبال ایران مبارک آقایان باشد،منم گذشتم از این برنامه ها

 

 

از تو بگذشتم و بگذاشتمت با دگران        رفتم از کوی تو لیکن عقب سر نگران

ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی      تو بمان با دگران، وای به حال دگران!

میخوام موضعمو عوض کنم

تو این وب می خوام از خودم بنویسم

از علاقه مندی های خودم

مثلا کریمی و همشهری جوان و چاوشی و...نمیدونم کلا هرچی خوشم اومد میذارم

شایدم از خاطرات دانشگاه نوشتم

فکر کنم وب قشنگی بشه، حداقل از این بهتر میشه

آدرسمو عوض نمی کنم شاید یه روزی باز از پرسپولیس نوشتم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شادی در تاریخ 1391/08/30 و 15:08 دقیقه ارسال شده است

سلام زهرا جونم چطوری؟خوبی؟
کار خوبی میکنی با این نوع رفتار کردن با کریمی رو اعصاب همه انشکلک
اومدم یه سری بهت بزنمشکلک فعلاشکلک

این نظر توسط 258 در تاریخ 1391/08/30 و 10:02 دقیقه ارسال شده است

سلام فکر کنم وبلاگت ویروسیه چون هر وقت میام نشون میده ...راستی کریمی برگشت حالا چی از پرسپولیس می نویسی یا نه

این نظر توسط socks در تاریخ 1391/08/28 و 15:29 دقیقه ارسال شده است

فروش فیلتر شکن با 2 یوزر جداگانه 4 تومن

این نظر توسط مهرسا در تاریخ 1391/08/28 و 14:39 دقیقه ارسال شده است

بابا رفتم براش نظر هم دادم منتظر جوابشم
ولی یه حسی بهم میگه نمیتونم پیداش کنمشکلک

این نظر توسط مهرسا در تاریخ 1391/08/27 و 17:29 دقیقه ارسال شده است

سیم بکسل رفاقت اسم وبلاگ مهسا نبود؟مهرشاد باهاش خیلی صمیمی بود حتما اون یه راهی بلده که پیداش کنم
من میگم همین بود
نه؟

این نظر توسط مهرسا در تاریخ 1391/08/27 و 7:17 دقیقه ارسال شده است

شکلک
نمیدونم حتما دلیلی داشته
هیچ راهی برای پیدا کردنش سراغ نداری؟

این نظر توسط مهرسا در تاریخ 1391/08/25 و 16:18 دقیقه ارسال شده است

نمیدونم اصلا درسته دنبالش میگردم یا نه؟
ولی خوب دلم براش تنگ شده
آره بدش،امیدوارم پیداش کنم

این نظر توسط مهرسا در تاریخ 1391/08/25 و 10:40 دقیقه ارسال شده است

نه اونم ندارم
یه دختری به اسم مهسا رو یادته همیشه میومد وبش؟آدرس وب اونو رو نداری؟

این نظر توسط مهرسا در تاریخ 1391/08/24 و 14:22 دقیقه ارسال شده است

نه
یه ماه نبودم وقتی برگشتم دیدم وبش حذف شده
چطور یهو حذفش کرد؟

این نظر توسط zobar 2020 در تاریخ 1391/08/01 و 20:18 دقیقه ارسال شده است

سلام کجایی زهرا خانم بابا نیستی بخدا دلمون پوکید یه کار مهمی دارم باهات نه تو یاهو می بینمت نه تو ی وبم میای خیلی دلم گرفته ......... راستی کتاب گرفتی یا نه اگه نکرفتی اشنا دارم کتاب فروشی تخفیف بهت میده تو میدان انقلابه مغازه اش...شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدوم تیمی؟؟
    بازیکن محبوبتون؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 223
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 117
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,075
  • بازدید ماه : 4,273
  • بازدید سال : 9,169
  • بازدید کلی : 398,496
  • کدهای اختصاصی
    Online User

    ابزار هدایت به بالای صفحه