loading...
عشق ما پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
✘ zahra بازدید : 2734 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (1)

 

 

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از سازمان لیگ و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: چه چیزی از جان پرسپولیس می‌خواهید که این کارها را انجام می‌دهید؟محمد رویانیان در خصوص احتمال شکایت باشگاه لوس‌آنجلس بلوز آمریکا از پرسپولیس بابت انتقال امیر عابدزاده گفت: شب گذشته با منصوری مدیرعامل باشگاه لوس‌آنجلس بلوز صحبت کردم و مشکل خاصی از این بابت وجود ندارد. درست است می‌خواهند ما را اذیت کنند اما با حرف‌هایی که شب گذشته با مسئولان این باشگاه زدم این مشکل ظرف چند روز آینده حل خواهد شد و موضوع حادی نیست که ما را تهدید کند.
وی در خصوص اینکه گفته می‌شود استقلالی‌ها برای جذب محمد نوری و حمید علی‌عسگر ابراز تمایل کرده‌اند، گفت: نمی‌دانم خبرهایی که اعلام شده صحیح است یا نه. اگر صحیح باشد که استقلالی‌ها خیلی چیزها می‌خواهند اما حمید علی‌عسگر و محمد نوری بازیکن پرسپولیس هستند و آنها و حتی بازیکنان دیگر را به هیچ قیمتی از دست نخواهیم داد.
رویانیان درباره اینکه سازمان لیگ حق بلیت فروشی را از باشگاه پرسپولیس گرفته، عنوان کرد: این کار کاملاً اشتباه است، بلیت‌فروشی حق باشگاه پرسپولیس و یکی از فاکتورهای اساسی باشگاه‌های حرفه‌ای است. فیفا هم روی این موضوع تأکید دارد و به همین دلیل از سازمان لیگ می‌خواهیم بلیت‌فروشی را به ما برگرداند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: این حق باشگاه است که من باید بگیرم، اواخر سال گذشته موافقت این کار را گرفتم و بلیت‌فروشی را به ما دادند اما مجدداً آن را پس گرفتند. این موضوع جای تعجب دارد. اگر حق بلیت‌فروشی را به ما ندهند یکی از فاکتورهای حرفه‌ای شدن فیفا را زیر پا گذاشته‌اند و این مغایر با فوتبال حرفه‌ای است و به ما ضربه می‌زند.رویانیان تاکید کرد: ما باشگاه تهرانی هستیم و ورزشگاه آزادی برای ما و مردم تهران است، بنابراین فدراسیون فوتبال باید هرچه سریع‌تر بلیت‌فروشی را به ما برگرداند در غیر این صورت مجبور می‌شوم صحبت‌های دیگری را مطرح کنم.
وی با اعتراض به مسئولان سازمان لیگ درباره وضعیت کئون بازیکن کره‌ای پرسپولیس گفت: مستندات خود را ارائه کردیم و قرار است سازمان لیگ مجوز این بازیکن را به ما بدهد. برخی تیم‌ها برای برخی آقایان یک شبه مجوز بازی می‌گیرند اما بازیکن ما دو هفته با ما تمرین می‌کند و معطل است و هیچ‌کس جواب نمی‌دهد. آیا این درست است؟
رویانیان گفت: نمی‌دانم باید چه کار کنیم اما این اتفاق‌ها به فوتبال ما ضربه می‌زند و شبهات را زیاد می‌کند. نمی‌دانم این به خاطر این است که فدراسیون فوتبال ما را زیاد دوست دارد یا می‌خواهد به ما کم‌لطفی کند. از این موارد مانده‌ام.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: برخی آرا که به ضرر باشگاه پرسپولیس است یک شبه صادر می‌شود اما درباره برخی تخلفات که به تیم ما ضربه زده و حتی بازیکنان ما را دچار مشکلات روحی و روانی می‌کند هیچ عکس‌العملی نشان داده نمی‌شود. دلیلش را نمی‌دانم، اصلا چه چیزی از جان پرسپولیس می‌خواهید که این کارها را انجام می‌دهید؟
رویانیان خاطرنشان کرد: با شرایطی که پیش آمده مجبورم برخی مسائل را با هواداران در میان بگذارم. برخی هواداران تصور می‌کنند ما توان کار کردن نداریم اما نمی‌دانند دوست نداریم حاشیه‌ها به وجود آید. در این شرایط باید برای عدالت و گرفتن حق پرسپولیس وارد عمل شوم تا ببینم برخی دوستان آیا به پرسپولیس کم‌لطفی می‌کنند یا خیر یا اصلا این مسائلی که به ضرر ماست به دلیل این است که ما را زیاد دوست دارند یا شاید موارد دیگری است که من نمی‌دانم.

وی تصریح کرد: تاکنون فکر می‌کردم خیلی‌ها ما را دوست دارند ولی ظاهراً خیلی‌ها ما را دوست ندارند و ما اشتباه فکر می‌کردیم اما من اجازه نمی‌دهم به پرسپولیس بزرگ ضربه‌ای وارد شود.
رویانیان در پایان گفت: امیدوارم هرچه سریع‌تر تکلیف کئون روشن شود و کمیته انضباطی هم درباره اتفاقاتی که به ضرر تیم ما افتاده قوی‌تر وارد عمل شود و حق بلیت‌فروشی که حق هواداران ماست به ما بازگردد. در غیر این صورت مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و کمیته انضباطی باید پاسخگو باشند. ما به جز حق خودمان در باشگاه پرسپولیس و عدالت چیز دیگری نمی‌خواهیم. این موضوع وظیفه من است و باید به عنوان مدیرعامل آن را پیگیری کنم.


✘ zahra بازدید : 267 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (0)

 


  • تيم ملي ايران در حالي چهارشنبه شب در تهران به مصاف اردن مي‌رود كه علي كريمي با به ثمر رساندن يك گل ديگر در كنار علي دايي بهترين گلزن ايران در بازي‌هاي مقابل اردن خواهد شد.


    به گزارش سايت رسمي باشگاه پرسپوليس؛ در حال حاضر علي دايي با سه گل زده بهترين گلزن ايران در ديدارهاي انجام شده مقابل اردن محسوب مي‌شود. علي كريمي و عليرضا نيكبخت‌واحدي نيز هر كدام دو گل به ايران زده‌اند. محمد قاضي، يحيي گل‌محمدي، ايمان مبعلي، فرهاد مجيدي، هادي عقيلي، كيانوش رحمتي و جواد نكونام نيز هر كدام يك گل مقابل اردن به ثمر رسانده‌اند. دو تيم تاكنون پنج بازي در شهر امان مقابل هم قرار گرفتند كه حاصل اين رويارويي‌ها دو برد براي ايران و دو برد براي اردن بوده و يك بازي ديگر به تساوي انجاميده است. چهار ديدار دو تيم در تهران، يك بازي در دمشق و يك بازي نيز در دوبي انجام شده است. در مجموع دو تيم هفت بار با هم روبه‌رو شده‌اند كه ايران پنج برد و اردن نيز چهار بار پيروز شده‌اند و دو بازي نيز به تساوي انجاميده است. اردن در طي 12 سال اخير چهار بار موفق به شكست تيم ملي ايران شده است. همچنين كارلوس كيروش چهارشنبه شب براي هفدهمين بار روي نيمكت تيم ملي ايران مي‌نشيند و يك بازي رسمي ديگر را به كارنامه‌اش اضافه مي‌كند. كيروش در 16 بازي قبلي 9 برد و 6 تساوي و يك باخت به دست آورده و در اين باره با امير قلعه‌نويي مساوي مي‌شود.

 

 

پ.ن: همیشه تقابل جادوگر و شهریار مورد توجه دوربینا و تماشاچیا بوده. هرچند خودم خیلی با این مساله مخالفم اما کلی عکس خوشگل دارم از همین موضوع که تا بعد از ظهر میذارم واستونچشمک

✘ zahra بازدید : 2387 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (0)

  • مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس با صدور پيامي افتخار آفريني ورزشكاران ايراني در رقابت‌هاي پارالمپيك لندن را تبريك گفت.


    به گزارش سايت رسمي باشگاه پرسپوليس؛ در پيام محمد رويانيان آمده است: كسب سه مدال طلا توسط علی حسینی، مجید فرزین و زهرا نعمتی و همچنين یک مدال نقره توسط عبدالرضا جوکار را صميمانه از طرف خودم و هواداران ميليوني پرسپوليس به اين قهرمانان معلول و جانباز ايراني تبريك می گویم.

 

✘ zahra بازدید : 3818 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (0)

  • مدافع پرسپولیس گفت: در بازی های اخیر شرایط تیم عوض شده است، همه در تلاش هستند و در ادامه مسابقات، بازی هایی در شأن پرسپولیس انجام خواهیم داد.


    محسن بنگر در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: همانطور که پیش از این اعلام کرده بودم، قصد نداشتم مصاحبه کنم ولی اگر بخواهم درباره وضعیت تیم بگویم، احساسم این است که شرایط در بازی های بعدی تغییر خواهد کرد. پرسپولیس با یک پیروزی مشکلات را پشت سر می گذارد و روند خوبی را شروع خواهیم کرد.

    وی ادامه داد: این اتفاق می توانست از بازی با فولاد روی بدهد ولی بدشانس بودیم که آن گل را روی غافلگیری دریافت کردیم. اگر آن توپ وارد دروازه نمی شد، الان شرایط به کلی فرق می کرد و این فشارها تمام شده بود.

    مدافع پرسپولیس تصریح کرد: کادر فنی و بازیکنان تمام توان خود را برای پشت سر گذاشتن این شرایط وسط گذاشته اند. ما نتایج خوبی نگرفته ایم اما شرایط در دو بازی اخیر تغییر کرده است.

    بنگر در پایان افزود: انتظارات هواداران از تیم بر حق است و ما تمام توان خود را به کار گرفته ایم تا با انجام بازی هایی در شأن پرسپولیس، این انتظارات را بر آورده کنیم.

 

✘ zahra بازدید : 1427 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (1)

 

 

 

با تأکید اعضای هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس محمد رویانیان به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس کار خود را ادامه می‌دهد.اولین جلسه هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس بعداز ظهر امروز برگزار شد و سپس اعضا در غیاب مالکی به دیدار وزیر ورزش و جوانان رفتند.در این جلسه با توجه به زحمات رویانیان و تلاش‌های او با نظر کلیه اعضا مقرر شد که او با قدرت با عنوان مدیرعامل کار خود در پرسپولیس دنبال کند.


همچنین در جلسه آینده هیئت‌مدیره پرسپولیس قرار شد رئیس هیئت‌مدیره نیز مشخص شود.مالکی و تاج گزینه اصلی حضور به عنوان رئیس هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس هستند.

تعداد صفحات : 20

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدوم تیمی؟؟
    بازیکن محبوبتون؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 223
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 314
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,152
  • بازدید ماه : 3,060
  • بازدید سال : 7,956
  • بازدید کلی : 397,283
  • کدهای اختصاصی
    Online User

    ابزار هدایت به بالای صفحه