loading...
عشق ما پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
✘ zahra بازدید : 595 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)
 
 
مهاجم ایرلندی - لیبیایی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به توانایی‌هایم ایمان داشته و باور دارم که راه خود را در پرسپولیس باز می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری مهر، ایمون زاید، مهاجم ایرلندی - لیبیایی پرسپولیس با بیان این مطلب افزود: اینکه در مقطع فعلی نظر سرمربی تیم روی من نباشد یک بحث است و اینکه اصلا به من اعتقاد نداشته باشد، یک حرف دیگر! بطور قطع حالت دوم نیست.

زاید افزود: به توانایی‌هایم ایمان داشته و باور دارم که راه خود را در پرسپولیس باز می‌کنم. من به هیچوجه روحیه و انگیزه خودم را از دست نداده‌ام و برخلاف آنچه گفته می‌شود اینطور نیست که کنترل خود را از دست داده باشم.

مهاجم ایرلندی - لیبیایی پرسپولیس با اشاره به دعوت شدنش به تیم ملی لیبی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه از امروز لژیونرهای ملی پوش هم به اردوی تیم ملی ملحق می‌شوند، هرچه دیرتر برسم، کار دشوارتری دارم.

وی در ادامه افزود: این مسئله برایم خیلی مهم است. فکر نمی‌کردم دریافت مجوز اقامت طولانی شود ولی امیدوارم با توجه به پیگیری‌های باشگاه و با اجازه کادر فنی بتوانم هر چه زودتر به تیم ملی لیبی ملحق شوم. به هر حال حق بدهید که این مسئله برایم خیلی مهم باشد.

زاید در ادامه گفت: من چند بازی ملی دارم که در دیدارهای دوستانه بوده است. نزدیک به دو سال است که برای حضور در بازی‌های رسمی لحظه شماری می‌کنم و از آنجا که از فدراسیون لیبی گفته است بالاخره مجوز حضورم در تیم ملی لیبی را گرفته‌اند، بی صبرانه منتظرم که شانس خودم را امتحان کنم.

وی همچنین تصریح کرد: بطور حتم پس از حضور در اردوی تیم ملی با روحیه و انگیزه‌ای بیشتر به پرسپولیس بر می‌گردم تا بتوانم به تیم کمک کنم. قطعا ژوزه هم عملکردم در تیم ملی را تعقیب می‌کند و اگر عملکرد خوبی در تیم ملی داشته باشم می‌تواند به جایگاه من در پرسپولیس کمک کند.

✘ zahra بازدید : 943 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (1)

 

 

 

احسان حدادی کسب مدال نقره پارالمپیک لندن را به مهرداد کرم زاده ورزشکار مدال آور ایران تبریک گفت.احسان حدادی گفت: لحظاتی پیش با خبر شدم آقای کرم زاده ورزشکار توانمند کشورمان در رقابت های دو و میدانی پارالمپیک لندن، ماده پرتاب دیسک مدال نفره را کسب کرد. من از افتخاری که توسط این قهرمان به دست آمد بی نهایت خوشحال شدم و آن را به خود او و مردم ایران صمیمانه تبریک می گویم.

وی ادامه داد: به اعتقاد من او کار بزرگی انجام داده است و بنابر پیشنهاد باشگاه پرسپولیس در نظر دارم اگر در زمان بازگشت وی به کشور در ایران باشم حتما با حضور در فرودگاه به استقبال وی بروم. در غیر این صورت حتما به صورت حضوری به او تبریک خواهم گفت.

اولین مدال آور المپیکی دو و میدانی کشورمان با اشاره به رقابت های لیگ دو و میدانی اظهار کرد؛ روز پنجشنبه در مسابقات لیگ دو و میدانی کشور با پیراهن پرسپولیس به میدان می روم. دو سال بود که در مسابقات حضور نداشتم اما باشگاه پرسپولیس این فرصت را برای من بوجود آورد که در رقابت های داخلی و خارجی بدون هیچ دغدغه خاطری شرکت کنم که جا دارد از این بابت یک بار دیگر از لطف آقای رویانیان تشکر کنم.
امیدوارم ساعت 18 روز پنجشنبه در مسابقات لیگ دو و میدانی کشور در ماده پرتاب دیسک با حضور پررنگ هواداران پرسپولیس در سالن آفتاب شاهد رونق این مسابقات هم باشیم.


✘ zahra بازدید : 437 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

  • سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رویانیان نهایت حمایت را انجام داده، پای او می ایستم و پرسپولیس را ترک نمی کنم تا روزی که موفق شود.


    مانوئل ژوزه در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: 50 سال است در فوتبال هستم و در 36 سال آن مربی بوده ام. با این تجربه ای که دارم می دانم چه حرف هایی را باید بزنم و چه حر ف هایی را نزنم.

    وی در ارتباط با طرح مسائلی مبنی بر اینکه به باشگاه گفته است؛ می توانند او را بر کنار کنند، تصریح کرد: من هیچگاه چنین حرفی نمی زنم. هیچ مشکلی بین من و باشگاه وجود ندارد و در این میان مسائلی از قول من مطرح می شود که صحت ندارد.

    وی ادامه داد؛ بعضی نمی خواهند من در پرسپولیس موفق باشم. برخی هم نمی خواهند پرسپولیس موفق باشد اما پرسپولیس روزهای خوبی را پیش رو خواهد داشت.

    سرمربی پرسپولیس خاطر نشان کرد: من را آقای رویانیان به پرسپولیس آورد. ایشان نهایت حمایت را از من داشته است و هیچگاه پشت من و تیم را خالی نکرده است. من هم تا آخر، پای ایشان و پرسپولیس ایستاده ام. من تمام تلاش خودم را به کار می گیرم تا این تیم به آنچه شایسته آن است برسد.

    پرسپولیس پتانسیل بالایی دارد و من آن را ترک نمی کنم تا شاهد موفقیت تیم باشیم و روزهای خوبی را به هواداران هدیه کنیم.

 

✘ zahra بازدید : 1179 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

  • مسعود داستانی که عصر روز شنبه در تمرینات گروهی تیم شرکت کرده بود، در تمرین امروز سرخپوشان به دویدن کنار زمین اکتفا کرد.


    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ دکتر چشمه سری درباره وضعیت این بازیکن گفت: داستانی از مدت ها قبل از درد ناحیه کتف ابراز ناراحتی می کرد. او در هفته گذشته زیر نظر کمیته پزشکی تحت درمان بود و در تمرین عصر دیروز چون هنوز احساس درد داشت، از تمرینات تیمی جدا شد.

    پزشک پرسپولیس همچنین افزود: سی تی اسکن امیرحسین فشنگچی هم انجام شد و جواب آن همراه با MRI مورد بررسی قرار می گیرد و امیدواریم آسیب دیدگی غیر از موارد قبلی وجود نداشته باشد.

 

 

✘ zahra بازدید : 1504 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

 


  • مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس با صدور پيامي افتخار آفريني ورزشكاران ايراني در رقابت‌هاي پارالمپيك لندن را تبريك گفت.


     در پيام محمد رويانيان آمده است: كسب سه مدال طلا توسط نادر مرادي، جليل باقري و محسن كائيدي و همچنين دو مدال نقره توسط مهرداد كرم‌زاده و روح‌اله رستمي و درخشش خانم ساره جوانمرد كه با مدال برنز همراه بود را صميمانه از طرف خودم و هواداران ميليوني پرسپوليس به اين قهرمانان معلول و جانباز ايراني تبريك گفته و اميدوارم ساير ورزشكاران عزيز كه با شعار «توكل، تلاش و ميثاق با شهدا» در رقابت‌هاي پارالمپيك شركت كرده‌اند بتوانند پرچم مقدس جمهوري اسلامي ايران را در لندن به اهتزاز درآورند.

 

تعداد صفحات : 20

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدوم تیمی؟؟
    بازیکن محبوبتون؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 223
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 290
  • باردید دیروز : 258
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,066
  • بازدید ماه : 2,974
  • بازدید سال : 7,870
  • بازدید کلی : 397,197
  • کدهای اختصاصی
    Online User

    ابزار هدایت به بالای صفحه