loading...
عشق ما پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
✘ zahra بازدید : 741 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (39)

 

قهرمانی پرسپولیس

 

به امید بازگشت به روزهای اوج مون

و البته جام قهرمانی...


 یـا علـی


لینک مشاهده قسمتای برگزیده فیلم مردان پرسپولیس

 

 

سلام به پرسپولیسی های عزیز و بقیه!!!


همگی سلام 

 

 

خوش اومــدین

 

 

 

 

من یه پرسپولیسی ام؛


همین.... نه ضد استقلال نه هیچی


شمام لطف کنید -حداقل تو این وب- فقط پرسپولیسی باشید

 

 

 

جا داره از آقا نوید عزیز هم تشکر کنم بابت این طراحی قالب وبمون که این چند وقت خیلی زحمت دادیم بهش  و همه این دم و دستگاها که ردیف کردیم نتیجه زحمتای آقا نویده


خدایی به افتخارش بزن کف قشنگه رو که شاهکار کرده


آقا نوید پرسپولیسی به پرسپولیسیا لطف داره و واسشون پوستر و بنر و هدر رایگان میسازه


آدرس وب سایت نوید اینجا لینکه!

سراغ وبش برید، ضرر نمی کنین..!!


 


 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سکوت با صدای بلند در تاریخ 1391/07/07 و 10:03 دقیقه ارسال شده است

سلام
مگذار مرا دراین هیاهو، آقا
تنها و غریب و سربه زانو آقا
ای کاش ضمانت دلم را بکنی
تکرار قشنگ بچه آهو آقا
میلاد امام رضا علیه السلام مبارکـــ....شکلک

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1391/07/05 و 15:29 دقیقه ارسال شده است

از بلاگفا متنفرم نمیزاره با این آدرس جدیدم نظر بدم برا دوستام!!!!!!شکلک

ولی میام به تو سر میزنمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1348/10/11 و 18:57 دقیقه ارسال شده است

هوووووو نگو شوخیشم زشته!
چرا قطع رابطه؟شکلکشکلکشکلک
راستی من عضو شدمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
بیکاریه دیگه چکارش کنم؟شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط آرمین در تاریخ 1348/10/11 و 13:15 دقیقه ارسال شده است

راهسازی برای ویرانه، جنگ یک مشت مست و دیوانه
خنده ی گرگ های در خانه، اشک تمساح های در بیرون
نه دلت می برد مرا نه صدات، خسته ام - آه!- از تمام جهات
دلخوشم به کدام راه نجات؟ من ِ زیر ِ کتاب ها مدفون...
_____________________________________________
درووووود دوست خوبم

من آپم؛ خوشحال میشم سری بزنی

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1348/10/11 و 11:51 دقیقه ارسال شده است

http://maoperspolis.r98.ir/

فکر کنم قبلیرواشتباه دادن اینو استفاده کن!

البته این آدرس برای دوستای بلاگفاته!

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1348/10/11 و 11:47 دقیقه ارسال شده است

سلام آبجی زهرا
وبلاگ منم عوض شده حتما بیای منتظرتم!

راستی چون میدونم تو هم مشکل منو تو نظر دادن با پسوند رزبلاگ داری اینو بهت پیشنهاد میکنم:
http://maoperspolis.r98.ir/
ازین به بعد این آدرسو بده به دوستانت.

این نظر توسط ﱢﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢtanhatarin_tanhaﱢﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢَ در تاریخ 1348/10/11 و 17:10 دقیقه ارسال شده است

سلام اجی گلم...........................شکلک
ممنونم که اومدی و عکسی رو که گفتی درست کردم تشکر عزیز دلمشکلکشکلک
راستی اجی خیلی خوشحال شدم گفتی قبول شدی برای پرستاریشکلکشکلکشکلکشکلک
ایشالله همیشه تو زندگیت موفق باشیشکلکشکلک

این نظر توسط محمدمهدي در تاریخ 1348/10/11 و 20:59 دقیقه ارسال شده است

نه زهرا خاونم شما هم بيايد عضو بشيد سريعععععععععععععععععععع

این نظر توسط zoobar 2020 در تاریخ 1348/10/11 و 20:37 دقیقه ارسال شده است

سلام یه خبر بد بهت بدم .....دارم میام تهران .و....اخه خودت گفتی که که بیا تهران
شکلک

این نظر توسط ﱢﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢtanhatarin_tanhaﱢﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢَ در تاریخ 1348/10/11 و 16:34 دقیقه ارسال شده است

سلام اجی گلم.......................شکلک
خیلی خوشمل شده وبلاگت وبلاگ جدید مبارکشکلکشکلک
با افتخار لینکتون رو درست کردمشکلک
ممنونم ازت که لینک منو هم درست کردیشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدوم تیمی؟؟
    بازیکن محبوبتون؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 223
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 117
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,078
  • بازدید ماه : 4,276
  • بازدید سال : 9,172
  • بازدید کلی : 398,499
  • کدهای اختصاصی
    Online User

    ابزار هدایت به بالای صفحه