loading...
عشق ما پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
✘ zahra بازدید : 1458 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)

 خیلی خوشم نمیاد سر یه فیلم یا سریال گریه کنم

از اون آدمایی هم نیستم که سر هر سانسی اشکشکون در بیاد، البته از اونجایی که دختر خرداد خدای احساسه، خیلی هم نمی تونم جلوی خودمو بگیرم...

آخرین باری که گریه ردم واس یه فیلم یادمه سریال شوق پرواز بود، اون تیکه ای که شهاب حسینی می خواد خبر شهادت دوستشو به خونواده دوستش بده

اون سکانسایی که از پله ها داش می رفت بالا و افتاد رو پله ها... آخرین بار اون بود تا دیروز

همین سریالی که تو پست قبلی معرفیش کردم رو میگم... چنان سکانسی داشت که 5 دقیقه تمام نمی تونستم جلوی اشامو بگیرم...

دست خودم نبود نمی خواستم گریه کنم اما چنان محشر بود اون صحنه غیر ارادی 5 دقیقه اشکامو جاری کرد.

سایی که سریالو نمی بینن که باید بگم نیم عمرتون در فناست، کسایی هم که می بینن تقریبا باید بدونن کدوم بخش رو دارم میگم... فصل 2 قسمت 8 آخرین سکانس.

 

پ.ن: یادمه گفته  بودم از قیافه استیفن خوشم میاد،هنوزم می گم قیافه استیفن رو دوس دارم اما شخصیت دیمن

شخصیت دیمن ،عشق دیمن واقعا چیز دیگه س.

به قول آبجیم دیگه استیفن زیادی داره بچه مثبت بازی در میاره !!

برچسب ها فیلم ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدوم تیمی؟؟
    بازیکن محبوبتون؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 223
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 313
  • باردید دیروز : 258
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,089
  • بازدید ماه : 2,997
  • بازدید سال : 7,893
  • بازدید کلی : 397,220
  • کدهای اختصاصی
    Online User

    ابزار هدایت به بالای صفحه